Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jedi Acedemy någon?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-04-08 12:29

Finns det någon som spelar Jedi Acedemy här?

Jag har ett litet problem. Det ska gå att "färga" sitt namn men hur gör man detta?
För att göra detta måste man skriva ^, men jag kan bara inte få det att fungera.
Hjälp!

du skriver taksträcket följt av siffror... nu kommer jag inte ihåg exakta färgkoder men som exempel...

/name ^0bobban^4bobbelito <--- bobban, svart och bobbelito blått

jodå.. jag spelar de.. gjorde dock tabben att köpa in de till PECE.... men de e ett förbannat grymmt spel.. särsklilt i multiplayer....

Skulle gärna vilja spela på min mac det är väldigt kul.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-13 11:58

Såklart du kan spela det på din Mac, och kul är det verkligen!

Hur som helst så löste det sig, tack bobban för att du tog dig tid, men problemet var inte hur man ska göra utan att jag inte fick det att fungera på min Mac. Lösningen var att byta till amerikanskt tangentbord, då fungerade det perfekt.

Nu behöver jag inte känna mig utanför, utan kan ha massa roliga förger jag också:)

Otroligt beroendeframkallande spel detta.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-05 11:54

Någon som vet hur man får fusken till att funka på en MAC ?

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2004-12-05 13:28
Ursprungligen av alex65:

Någon som vet hur man får fusken till att funka på en MAC ?

Samma som för Pc du skriver in dom i konsollen.
Samtidigt som jag bställde hem ett gäng spel till företaget så passade jag på att norpa till mig ett par till mig själv o däribland detta underbara spel.
Tyvärr tycker inte flickvännen likadant.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-05 23:51
Ursprungligen av Prehn:

Samma som för Pc du skriver in dom i konsollen.
Samtidigt som jag bställde hem ett gäng spel till företaget så passade jag på att norpa till mig ett par till mig själv o däribland detta underbara spel.
Tyvärr tycker inte flickvännen likadant.

Det funkar inte... den kommer inte fram när jag trycker på §
Några tips ?

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2004-12-06 02:28

Jag har inte längre kvar spelet på min hårddisk så jag kan inte testa detta. Men jag har för mig att på ett svenskt tangentbord är det shift <.

1
Bevaka tråden