Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som testat Lord of the Rings?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-04-13 07:49

Är det någon som har testat Lord of the Rings, the Return of the King? Det bilder som jag sett från spelet är imponerande. Plotten verkar vara bra. Men det finns inget demo.

Vad är era erfarenheter från spelet? Vad är bra och vad kunde göras bättre?

  • Medlem
  • 2004-04-14 17:13

Är det verkligen ingen som testat??? Har det inte kommit till Macoteket ännu?

har spelat ett par banor på xbox versionen, så hur det är på macen kan inte säga mycket om. Har inte hunnit med att lira mer pga tidsbrist, och andra spel

Hursomhelst, det var rätt kul, i en såndär klassikt beat 'em up stil och grafiken är väldigt snygg på xboxen och många detaljer i mijöerna, som oftast visas i hela sin storhet. Vilket ibland är till spelets svaghet, för jag tycker ibland att kameran kunde vara bättre, på en av dom första banorna tex står man på en lång smal brygga och ska slå loss på spöken, eftersom man ser nästan hela bryggan och en del av grottlandskapet bakom, vilket gör att gubbarna blir ganska små och det blir svårt att ha kontroll, eller helt enkelt se, om man hamnar bakom ett par gubbar.

Det var väl vad jag minns av det, men nu när jag tänker tillbaka på det så blir jag faktiskt sugen på att lira igenom det..

1
Bevaka tråden