Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bostream nu snart i fler städer

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Saxat från en pressrelease från Bostreams webbsidor som kan beröra vissa av de som finns på 99mac:

Nu bygger Bostream ut produktfamiljen "scream" på bred front i fem viktiga städer; Helsingborg, Linköping, Jönköping, Västerås och Umeå. Sammanlagt 11 stationer kommer att kunna tas i anspråk för tjänster som konkurrerar med Telias, och Bostream räknar med att kunna erbjuda 170 000 nya kunder den här satsningen. Tjänsterna riktas både till privatpersoner och företag.

De tjänster som blir tillgängliga i Helsingborg, Linköping, Jönköping/Huskvarna, Västerås och Umeå

Privatpersoner:
scream - upp till 26 Mbps för 398 kr/mån
screamLite - 256 kbps för 198 kr/mån, 0,5 Mbps för 248 kr/mån, 1 Mbps för 298 kr/mån.
Mer info om tjänsterna på www.bostream.com
Företagstjänster:
cityADSL: 1 Mbps 399 kr/mån, 2 Mbps 599 kr/mån, 4 Mbps 799 kr/mån, 8 Mbps 999 kr/mån
cityFAST: 2 Mbps 1 499 kr/mån, 8 Mbps 1 999 kr/mån
Mer info om tjänsterna på www.bostream.com

Källa:

http://www.bostream.com/controller.php?action=news&newsId=33&type=press

Bor du, som jag, på 960 meters avstånd från stationen kan du teoretiskt* få upp till 7 mbit med Scream. Kolla noga och gå inte på 26 mbit. Då ska du bo inne i stationen. Men hyfsat billigt är det.

Jag fick bara vänta lika lång tid som det tar ett barn att bli till, Dvs nio månader från beställning. Nu går det kvickare.

* Bostreams support egna ord.

Senast redigerat 2004-04-06 20:38
Ursprungligen av Kenneth Pilo:

Jag fick bara vänta lika lång tid som det tar ett barn att bli till, Dvs nio månader från beställning. Nu går det kvickare.

De biologiska undrens tid är tydligen inte förbi, på min tid tog det alltid 9 månader - grattis i efterskott

1
Bevaka tråden