Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var får man tag i svart pro-tangentbord och mus?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-04-05 00:36

Är det nån som vet var man kan få tag i svart tangentbord och mus, såna som där kom med cube:n och g4:orna på den tiden? Jag har fått tag i en begagnad 22" cinema display, och den har ju svart rand runt kanten som hade matchat fint.

Man byta sig till ett kanske? Jag har nästan nya om du har vita nya...

  • Medlem
  • 2004-04-05 18:48
Ursprungligen av SockerConny:

Man byta sig till ett kanske? Jag har nästan nya om du har vita nya...

Jo, jag har vita som jag fick med min datamaskin. Vill du byta eller? Men tag varning: det är ett dåligt byte. Dom svarta är mycket snyggare.

Alltså, jag har både tangentbordet och musen.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-05 10:01

Tyvärr räknas de svarta tangentborden och mössen som reservdelar nuförtiden. Detta ger ett högre pris.

866:- inkl. moms per artikel. Tangentborden finns ej kvar hos Apple längre, så manär hänvisad till servicepartners som har hemma på hyllan (jag har inga kvar).

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-04-05 10:31

De nya vita skapar ju handledsfrakturer... Kommer att hålla hårt i mitt gamla G4:a bord...

Köp ett Logitech Cordless Desktop MX istället. Kanske marknadens bästa trådlösa tangentbord och mus. Kostar bara 882 pix och passar både Mac och PC.

  • Medlem
  • 2004-04-05 19:50
Ursprungligen av whoami:

Köp ett Logitech Cordless Desktop MX istället. Kanske marknadens bästa trådlösa tangentbord och mus. Kostar bara 882 pix och passar både Mac och PC.

Usch vad det låter hemskt!

1
Bevaka tråden