Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia 7600 (bra lur?)

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-04-01 16:50

Behöver en ny fån & tänker köpa en 3g på en gång. Har läst lite om NECn men är det nån som har testat/vet nåt om Nokia's 7600?

  • Oregistrerad
  • 2004-04-01 21:13

har sett en dummy på den, stor och jävligt konstig. om den hade varit mindre kanske, men nä.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-02 14:23

Finns det ingen som har en/testat den? iSync?...

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2004-04-03 09:25

Jag testade ett butix ex Phonehouse hade med ett Tre abbonemang, får bara sammanfattat det med väldigt weird telefon och jag tyckte inte den var de minsta snygg.

Eftersom den inte klarar videosamtal och GPS måste jag avråda. Jag begriper inte varför Tre säljer den, den saknar existensberättigande. Efterföljaren Nokia 7610 är bättre, men underligt nog ingen 3G-telefon. Skumt.

Jag hade skaffat en NEC e616 (man kan vänta tills de nya batterierna med upp till 277 h standby levereras) eller Motorola A835, för att inte säga A920 som jag är mycket nöjd med.

NEC e313 kan också vara intressant som billig 3G-lur, den stödjer ju t.ex videosamtal. Dock ingen GPS-positionering.

Ursprungligen av Matts E. Lindmark:

Eftersom den inte klarar videosamtal och GPS måste jag avråda. Jag begriper inte varför Tre säljer den, den saknar existensberättigande.

Håller med. Ännu underligare att Telia BARA har den luren i sin 3G-satsning...

Ciryon

  • Oregistrerad
  • 2004-04-03 16:43

Det verkar som man får vänta på sony'n (1010) då....

Sedan tycker jag bättre om Tre än Telia, priserna är ju starkt mot det sistnämnda företaget. Hade de åtminstone haft 1 timmes fria röstsamtal och billigare videosamtal (2,5 kronor/minut istället för 5 kronor) och fria samtalsminuter kvällar/helger hade det varit intressant (med Telia).

1
Bevaka tråden