Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

I Morgon PUB !!!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-04-01 15:11

Församling för dom som vill på Bishop Arms ca: 17:00-19:30

Sticky Fingers egen bar 20:00-22:00

Senare aktiviteter vet man inget om

Be there or be square

  • Medlem
  • 2004-04-02 12:59

Ja upp på "senaste" som en liten påminnelse.

  • Medlem
  • 2004-04-02 14:01

Fast, för säkerhets skull skall vi kanske notera tiden:

2004-04-02, alltså FREDAGEN DEN ANDRA APRIL, och inget annat.

Första start sker 17.00 ca på Bishops Arms
Andra akten startar 20.00 på Sticky Fingers
Tredje meddelans under andra akten!

/Frans

Ni får ha det bra. Själv kommer jag ingenstans inte ens till morsan och syrran i Sthlm.
Skrutt med magen.

Bilderna finns på http://www.svt.se/drama/pistvakt/

Se bardisken Göteborg!!

Böset måste har varit rejält packade för inget SMS nådde mig efter att jag slutade... visste inte var jag skulle ansluta... men jag har det istället bra med tanten min... blev lilla Fristad norr om Borås för min del. Så var är bildbevisen - vill se dom och höra alla historier om vad som sades etc...

Lite skvaller kan jag bjuda på för dom som läst om den Powerbook Titanium 400 MHz som hade varit på Macforum, den där dom ville få oss på jobbet att tro att den var i behov av nytt moderkort. Helt underbart - dom har nu bett så mycke om ursäkt, rivit fakturan på bortåt 1.000 kronor som dom tog för enbart diagnostik ( felsökning ), samt satt i nya PMU-batterier - tacksamt nog så fick detta även igång det stora batteriet som åter tog emot laddning - nu funkar den till 100%. Tack i efterskott till nittioniomacarna som satte igång tankeprocessen i att på egen hand hitta det RÄTTA felet.

Bilder finns nu på offtopic.se

  • Medlem
  • 2004-04-03 15:24

Äntligen någon med lite attityd. "The New Breed Of Goa Gubbar". Årets göteborgare 99mac-style går till Leftrustle. Håll flaggan högt

Senast redigerat 2004-04-03 21:04

Tack! Nu blev jag rörd...

1
Bevaka tråden