Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Martin på CEBIT 17 - 22 Mars

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kommer vara bortrest 17:e till 22:a Mars på CEBIT i Tyskland, vi kommer troligen inte besvara supportfrågor lika snabbt under denna period.

Ha det så bra där nere!
Hade själv funderat på att sticka ner, men det kom en skidresa i mellan

/Kristofer

Nu är jag tillbaka! Vi har massor av nyheter med oss som vanligt - och ett bildreportage. I år blev det lite mindre än vanligt - man blir så matt i huvudet när det är så jäkla stort. 6500 utställare iår...

Vi har med oss ett test av Sony Ericssson Z1010, Nikon D70 och lite annat iallafall.

"Den som väntar på något gott"

Ursprungligen av Björnström:

Nu är jag tillbaka! Vi har massor av nyheter med oss som vanligt - och ett bildreportage. I år blev det lite mindre än vanligt - man blir så matt i huvudet när det är så jäkla stort. 6500 utställare iår...

Vi har med oss ett test av Sony Ericssson Z1010, Nikon D70 och lite annat iallafall.

"Den som väntar på något gott"

Varför åka hela långa vägen till CeBit för att prova SE Z1010 när man kan göra det i Telia butikerna? Iaf om man känner någon som jobbar där, vet inte om alla får prova dem. Men Telia har köpt 8000 SE Z1010 och som personalen ska lära sig för att sedan kunna sälja den riktiga som borde komma om 1-2veckor nu.

1
Bevaka tråden