Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

lååångsamt

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-18 16:57

jag har köpt en ny router eftersom den gamla pajade. En D-Link DI-604 närmare bestämt. Nu går det fruktansvärt trögt på macen medans det flyter på bra för PC-datorerna. Jag förstår inte riktigt varför det blivit såhär. Innan fungerade det utmärkt. Någon inställning som man måste göra som jag missat?

jag sitter här med ett litet nätverk av två G4:or uppkopplade mot en D-link 804 hv. På den ena maskinen går det aldeles utmärkt men den andra maskinen surfar fruktansvärt långsamt på webben. Om han inte kör genom D-linken utan på ADSL-adaptern så går det undan som bara den.

Finns det någon bra instruerande sida för D-link-rookies? Dlinks egen information är inte överdrivet hjälpsam.

  • Medlem
  • 2004-03-22 01:02

Har en D-link 713p som plötsligt börjat strula - exakt samma fel som en kund hade: först fem sekunder full fart och sedan långsamt/stopp.
Vi båda kör Chello, kan de vara de som strular?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-22 12:17

de fungerade utmärkt tills den förra routern pajade, så det är inte Bostream, som vi har, som strular. Det känns som om D-Linken liksom prioriterar den datorn som man gjorde D-Linksinställningarna på. Jag har fortfarande fri support hos D-Link. Återkommer när jag varit i kontakt med dom...

1
Bevaka tråden