Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac når 6000 medlemmar

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

21 åriga Knasen ifrån Stockholm blev medlem nummer 6000 för någon timme sedan. Han har kört mac i ett par år och kör en iBook G3/600 plus en iMac Bondi Blue. På hans hemsida http://nvrmnd.mine.nu är det minsann iBooken som agerar webbserver dessutom.

Som kuriosa kan jag säga att vi inte ens var 3000 medlemmar i början på förra året. Kul utveckling!

Wow Fasen, nu är jag stolt

Grattis!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-16 19:58

6000? Det var väl inte länge sedan ni firade 5000?

Vilka "ni" - är inte du medlem också? Tusen medlemmar är ett gäng människor

Ledsen att min hemsida inte är så innehållsrik.. Har den mest för att dumpa bilder på..
http://nvrmnd.mine.nu/grejs/images <- Inga allt för underhållande bilder dock (Om ni nu vill se)

Ursprungligen av romanenko:

6000? Det var väl inte länge sedan ni firade 5000?

Ni? VI!

Det var slutet på November faktiskt...vi har ungefär 1000 nya medlemmar var 4:e månad. 7000 i Juli och 8000 i November?

Ursprungligen av Björnström:

Ni? VI!

Det var slutet på November faktiskt...vi har ungefär 1000 nya medlemmar var 4:e månad. 7000 i Juli och 8000 i November?

Man kan ju alltid hoppas!
Jag tror nog att det är fler som konverterar nu efter att Apple valde att göra om sitt system till vad det är idag. Jag är en av de som har konverterat, lite halvt.. Försöker konvertera helt men det är lite svårt när man är studerande att få ihop med finanserna för att köpa sig en söt "liten" powermac G5.. På det sättet som Microsoft uppför sig och påstår sig hitta på nya saker (som de får ifrån andra företag/operativsystem", får..?! snor rättare sagt!).. Usch! :/

Jag älskar Apple bara mer och mer för varje BSOD/NT Dump jag ser, bland andra negativa saker som pågår..

grattis!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-17 10:16

åhhh japanska polisbilar.. ql ql ql.. -mättar sitt Japanintresse med en snabblick på dessa vidunder-

  • Avstängd
  • 2004-04-11 23:04

knaS är min polare ffs

1
Bevaka tråden