Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ptp software för Mac ?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Peer-to-peer softwares för Mac, finns de ? Hur bra är dem ?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-12 14:34

versiontracker.com - p2p

p2p givetvis...

Bra sajt den där versiontracker. Finns det nån p2p software att föredra framför andra ?

BitTorrent är raktigenom fantastiskt!

All right! Tack!

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2004-03-16 01:13

Hur anses det att MLDonkey står sig gentemot bla BT?

jag har nog testat ALLT som öht kan skicka en delad fil till en mac och till slut återstod två - Poisoned och BT. Nu när jag blir allt mer bekant med BT och hittar allt fler bra trackersajter (är speciellt intresserad av amerikansk tv) så har jag märkt att Poisoned oftast står oöppnat i dockan. Men jag har kvar det eftersom vissa låtar både hittas och laddar snabbare med Poisoned.

Ursprungligen av Stinky:

jag har nog testat ALLT som öht kan skicka en delad fil till en mac och till slut återstod två - Poisoned och BT. Nu när jag blir allt mer bekant med BT och hittar allt fler bra trackersajter (är speciellt intresserad av amerikansk tv) så har jag märkt att Poisoned oftast står oöppnat i dockan. Men jag har kvar det eftersom vissa låtar både hittas och laddar snabbare med Poisoned.

Har du några bra trackers att dela med dig av?

Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Har du några bra trackers att dela med dig av?

Ja gärna!
Kollar själv novasearch.org (eller .net?)
torrentkicksass.com
men det borde finnas mer...

  • Oregistrerad
  • 2004-03-16 12:39

jag kör bar aBit Torrent och DC:

Tråd stängd

Vi tillåter inte diskussioner kring piratkopiering eller filbytarprogram på 99mac. Jag hoppas att ni förstår och respekterar detta.

/ Mats

1
Bevaka tråden