Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prog. till T3

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan, vänner...
Väntar nu på att min Tungsten T3 ska landa... och undrar om någon kan tipsa på nyttiga och nödvändiga progam. Typ var hittar jag svenska helgdagar och "hacket" för å, ä och ö?

Tackar på förhand!

Nilexsson

  • Oregistrerad
  • 2004-03-15 13:09

Hacket funkar inte under OS 5 och den OS 5 version som fanns (kommer inte år Erismas sajt just nu) klarar inte 5.2.1 som T3 har. Så endera är det till att lära sig "the Palm Way" att skriva eller använda nåt program som t.ex. TealScript

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-15 13:20

Jag skulle vilja påstå att åäö-hacket inte behövs. The palm way är bättre nu, man ritar prickarna i nummer arean bara, lätt att vänja sig vid.
Salling Clicker måste du dock ha för att imponera på folk. Fungerar dock sämre vad gäller att imponera på damer i raggningssyfte.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-15 13:38
Ursprungligen av axpax:

Jag skulle vilja påstå att åäö-hacket inte behövs. The palm way är bättre nu, man ritar prickarna i nummer arean bara, lätt att vänja sig vid.

Jag håller med om att det är mycket bättre än förut men tyvärr så har de satt en alldeles för kort tid mellan att man skriver 'a' och sedan '..', det är lätt att man måste skriva om texten. (och jag gillar inte förändringarna på i och l, och @ är helt omöjlig att få till)

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-03-15 16:30

Ahaa!

Ursprungligen av axpax:

Jag skulle vilja påstå att åäö-hacket inte behövs. The palm way är bättre nu, man ritar prickarna i nummer arean bara, lätt att vänja sig vid.

Aha! Måste börja läsa instruktionsböcker, jag som undrat så...

Ursprungligen av axpax:

Salling Clicker måste du dock ha för att imponera på folk. Fungerar dock sämre vad gäller att imponera på damer i raggningssyfte.

Ja, damer förstår sig inte på väsentligheter!

ja jag har ett jäkla krångel med att hitta program till min t3. hittar bara gammla superfula program. vart är all högupplöst, färg, widescreen?

  • Oregistrerad
  • 2004-03-15 13:39
Ursprungligen av AUTOMATTI:

ja jag har ett jäkla krångel med att hitta program till min t3. hittar bara gammla superfula program. vart är all högupplöst, färg, widescreen?

Nästan alla jag har funkar så, vad letar du efter?

1
Bevaka tråden