Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nanosaur II, demo släppt!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Demot e släppt!
http://www.macupdate.com/info.php/id/14382

Det är riktigt imponerande tycker jag. Grafiken känns hyffsat modern jämfört med Windows-spel och man märker att det inte är någon billig portning utan att det är Mac OS X det är programmerat för från första början. Bra prestanda.

Det enda jag ogillar hitills är när man klickar på "settings" och kommer "ut" ur spelet till ett Aqua-utseende för att göra inställningar. Det brukar vara så på Pangea-spel (och även Ambrosias), men jag fattar inte varför. Det sägs vara för att det är lättare att fixa "ute i aqua", men jag tycker det är lite synd. Dessutom är användargränssnittet för inställningarna lite knepiga i Nanosaur II, tycker jag.

Hursomhelst, testa liret!

  • Oregistrerad
  • 2004-03-10 20:16

Tankar ner nu...

Jag aktiverade en massa finesser i prefs och först fattade jag inte vad som stod på men sen såg jag i manualen att spelet kunde använda 3D-glas. Jag hade ett par 3D-glasögon liggandes och testade. Det var det mest överdjävulsk roliga jag varit med om på år och dag! Jag sitter och spontanskrattar när jag flyger omkring i detta 3D-landskap fyllt med dinosar. Själv är jag en sån där "flygosarius" som glider runt bland trädkronorna och sen kör lågsniffare efter marken. Grymt!

Jag har kört fast...

Någon som har någon bra spelsida där man kan hitta lite tips?

  • Medlem
  • 2004-03-14 01:41

Yeah, Nanosaur ll måste man ju testa. Kom ihåg att jag spelade ettan då det följde med en iMac DV som jag köpte för ett antal år sedan.

Typiskt att deras downloadserver ligger nere just när man har som tråkigast..

Ursprungligen av Oliver P:

Typiskt att deras downloadserver ligger nere just när man har som tråkigast..

Om du följer länken i första inlägget här, så kan du klicka på "More information" istället för "Download" för att få fram alternativa vägar att ladda hem ifrån.

Nu har jag kört igenom de 3 första banorna och plötsligt säger spelet "Mission accomplished".

Is that it

Tur multiplayer är så otroligt kul annars hade detta varit bortkastade pengar.

1
Bevaka tråden