Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vilken väska ska jag köpa?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

det här kanske hör hemma i köptips, men jag provar här.

jag har precis blivit pappa till en iBook G4 14" och den är underbar. Problemet är att jag inte har någon vettig väska att släpa runt den i. möjligheten att köpa en billig case-logix eller targus finns ju, dilemmat är att de verkligen stinker laptop-väska. en crumpler vore ju grymt, men den har ju en helt annan prisklass. ryggsäcksmodell passar inte riktigt för mig.

vad har ni för väskor? tips idéer!

tackar!

Jag använder BooqBags PowerSleeve12 och den funkar bra. Liten, slimmad och smidig. Dock rymmer jag inte mus och laddare i facken - den blir för bullig då

Jag kör med en Timbuk väska, alltså det är verkligen kvalitet på deras väskor, jag har haft min i 7 år och använder den flytig varje dag, och den är fortfarande som ny.

Den jag har är modellen "Messenger" och när jag skaffar en PB eller IB tänkte jag skaffa en "Laptop Sleeve", för att ha den i min "Messenger"…

Timbuk2

Ursprungligen av Silvetisson:

Jag kör med en Timbuk väska, alltså det är verkligen kvalitet på deras väskor, jag har haft min i 7 år och använder den flytig varje dag, och den är fortfarande som ny.

Den jag har är modellen "Messenger" och när jag skaffar en PB eller IB tänkte jag skaffa en "Laptop Sleeve", för att ha den i min "Messenger"…

Timbuk2

jag har en dee-dog sedan typ 7 år jag också. den är aningen för stor tycker jag, men det är den som får funka tillsvidare...

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-03-12 11:09

Jag kör med en boblbee megalopolis. Svårslagen när det gäller att skydda dyrgripen.

www.boblbee.com

Ursprungligen av Anden:

Jag kör med en boblbee megalopolis. Svårslagen när det gäller att skydda dyrgripen.

www.boblbee.com

Hmmmm den tänkte jag skaffa en gång....

Ursprungligen av Anden:

Jag kör med en boblbee megalopolis. Svårslagen när det gäller att skydda dyrgripen.

www.boblbee.com

de är tuffa, men jag är ute efter en hyfsat diskret, utan att vara tråk-ful, axelväska...

  • Medlem
  • 2004-03-12 11:59

Jag plockade upp en juste väska på Granit för ett par dagar sedan, fanns i fyra fäger. Det är ju i och för sig ingen datorväska, men den passar perfekt till min iBook. Jag är osäker på om en 14 tummare skulle få plats i den dock. Endast 200 pix.

/majk

  • Oregistrerad
  • 2004-03-12 14:33

Har en Baron som motsvarar den nya "6741 Computer Travel Tote"

http://www.baron.se/bildspel_frameset.asp?lang=sv&artid=1386

stilfull grej men saknar så klart möjligheten att ta med sig prylar med volym. Ingen ryggsäck direkt. Jag la 1.200 på den för 2-3 år sedan.

1
Bevaka tråden