Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min t68i stänger av sig...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-11 21:56

Det är för jädra tråkigt. Min t68i stänger av sig hela tiden. Är det någon som känner igen problemet? Och som i så fall har en prognos att ställa på min lilla följeslagare.
Det känns helt slumpmässigt, för övrigt. Jag har i alla fall inte hittat något mönster.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-03-11 22:41

Mobiltelefoner som stänger av sig beror ofta på att det bildats oxid på batteripolerna. Mobilhandlarna brukar lätt fixa detta med något skumt rengöringsverktyg. Testa......det kan vara det.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-12 08:23

hmm. ska testa. så enkelt kan det naturligtvis vara...

Kan också vara att du har Bluetooth igång. Det brukar bugga till med Bluetooth på endel mobiler, tragiskt men sant.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-12 14:53

Nej, bluetooth är det inte. Men jag tvättade mina kontaktytor med lite sprit (eller vad det var, jag tog en liten elak flaska som brukar användas till att tvätta tonhuvuden på tv-kameror med). Och den har faktiskt inte stängt av sig än. Får se hur länge det håller. Om detta var lösningen, så är jag lycklig. Mjukvarubuggar innebär att man blir av med telefonen ett tag, ju.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-16 19:51

Nu har den varit igång sedan mitt senaste inlägg, så jag antar att problemet är löst. Och ännu en gång har 99mac visat sig vara det enda man behöver.

1
Bevaka tråden