Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Yesssssss!!!!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-03-09 23:52

Jag vann en p900 idag:D
Skrev en slogan och vann den!!!!!
Skitgöttig telefon!
Finns det någe coolt remote progg, till Tv?

Hehe, stort grattis Svea!

Det är kul att vinna saker. Jag vann en EU-moppe en gång, i en slogantävling för Yoggi Yalla. Tyvärr fick jag inte köra den

Det enda jag "vunnit" i hela mitt liv var på Liseberg när vi var små och min syster vann nåt, då blev jag så lessen att damen i lotteriet gav mig en plastrosapanter (jag vann alltså inte ens).. Så mycke tur har jag i spel

  • Oregistrerad
  • 2004-03-10 08:35

jag vann en MP3 CD spelare från Lunarstorm en gång. Dötuff. då. när dom va nya. nu vill jag vinna en iPod.

  • Medlem
  • 2004-03-11 00:09

Denna telefoner är hur bra som helst ju, hittade ett Remote progg
Total irRemote hette det men får tyvärr köra det på demo så
länge, men men, funkar fint i alla fall.

Finns det något annat coolt??

Typ Mac bilder anpassade för p900:a skärmen?

Jag har vunnit två gånger. Första gången var på frostavallens djurpark där vann jag en liten ca 4cm lång nalle med vidhängande nappflaska. Det var visserligen på ett vinstvarjegånglotteri men jag minns att jag blev väldigt ledsen när den försvann långt innan kvällen var över.
Andra gången van jag en hel påse Ako-kolor! Det var i prästens konfirmationsläsningsgrupp. Jag vann påsen på riktigt efter att ha hävdat mig duktigt i en hela-havet-stormar tävling. För en som inte är van att vinna var det en oslagbar känsla att få känna sig erkänd som segrare av inte bara gruppen utan även mig själv - glädjen blev naturligtvis inte långvarig den här gången heller eftersom dagens konfirmationsläsningstema var 'att dela med sig'.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-11 01:35

Köp Salling Clicker, så kan du styra din mac från din telefon. Man kan välja låtar och filmer samt göra presentationer och massa annat kul! Rekommenderas! Jag använder det mkt ofta, det är klart värt det lilla det kostar!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-11 08:58

Det bästa jag har vunnit var två st 2 kg-choklad-kakor. Alltså såna där jättegigantiska i tvåpack! Det var på Liseberg. Jag satsade 2 kr som jag hade fått av någon. Jag tänkte "äh man vinner ju aldrig nåt på det här, men vafan, jjag satsar här iaf..." och så plötsligt "storvinsten till nr 12" (eller vad det nu var för nummer) och så langade de över en såndär jättestor tvåpack.

Grattis!
Jag vann en Nokia 8810 på en slogantävling, den var ny då och hur cool som helst, jag var mycket mallig för den ett bra tag.

Jag vann en samsung R210S i en... slogantävling. Brorsan fick den efter ett tag för min 3310 var bättre.

Men denna tråd passar väl egentligen bättre på www.offtopic.se ?

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2004-03-11 16:04

WOW! Härligt!!! Ett jätte GTATTIS!!!

hmmm avund......... man kanske skulle börga kolla det där med slogans????........ vart hittar man dom??..

  • Medlem
  • 2004-03-12 14:37

är inte inne på offtopic.se

Tävla på www.tavlingsguiden.nu
Men chansen att vinna är inte särskilt stor.
Satsa hellre på lokala tävlingar. Typ mataffärer brukar ha en del tävlingar

Jag vann Pokémon Red till Game Boy Advance en gång...

1
Bevaka tråden