Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen ström till Maxtor disk.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-07 16:44

En dag så plötsligt fick inte min Maxtor disk nån ström när jag satte in sladden... jag har mycket grejjer på HDn och vill helst inte skicka iväg allting.. hur stor tror ni chansen är att det är som jag tror att det är fel på bara sladden och inget annat? Vad annars kan det va liksom..?

Den e extern, blå One Touch. från förra året.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-07 16:45

på "ström-adaptern" kanske jag skall säga.. också.. finns det över huvudtaget nån ON/OFF knapp för strömmen på dessa diskar? är det bara det jag missat kanske? :rolleyes: VAR isf?

Senast redigerat 2004-03-07 17:08

OM du har nått instrument att mäta på så testa framme på sladdens kontakt, Om den är trasig så kan ELFA bortåt Mölndal nog sälja en lämplig alternativ baterielieliminator... se till att ta med den gammla så att dom ser att +/- ligger rätt samt att pluggen har rätt längd... satsa på en som inte blir för varm... kostar max 400 och kanske du kan komma ned på 300. Dom har i butiken fler allternativ än på sina webbsidor. www.elfa.se

  • Oregistrerad
  • 2004-03-07 19:31

har tyvär inget instrument.. och sladden ser väldigt orginell ut ..har garanti kvar så jag får nog en ny gratis.. tack ändå för infon!..

ingen som vet om det finns nån ON/OFF knapp?

1
Bevaka tråden