Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Salling Clicker på T630

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-03 12:29

När jag försöker föra över filen "Clicker for UIQ.sis" till min SE T630 via Bluetooth får jag ett felmeddelande "filöverföringen misslyckades - kunde inte skicka data".
är det någon som råkat ut för nåt liknande och har en lösning?

När jag skickar andra filer får jag upp en fråga på telefonen om inkommande objekt skall accepteras, men med Clicker-filen får jag felmeddelande på datorn med en gång...

Det går annars fint att synka med iSync, föra över andra filer (bilder) till/från telefonen. Kör med en gammal PB G3/500 och en D-link BT-120-adapter.

Mvh Erik

  • Oregistrerad
  • 2004-03-03 12:35

T630 är ingen UIQ-telefon. Du måste ha filen som passar till din telefon, troligen samma som passar till T610
updaterad: Var inte först...

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2004-03-03 12:36
Ursprungligen av eriksjos:

När jag försöker föra över filen "Clicker for UIQ.sis" till min SE T630 via Bluetooth får jag ett felmeddelande "filöverföringen misslyckades - kunde inte skicka data".
är det någon som råkat ut för nåt liknande och har en lösning?

När jag skickar andra filer får jag upp en fråga på telefonen om inkommande objekt skall accepteras, men med Clicker-filen får jag felmeddelande på datorn med en gång...

Det går annars fint att synka med iSync, föra över andra filer (bilder) till/från telefonen. Kör med en gammal PB G3/500 och en D-link BT-120-adapter.

Mvh Erik

Ja den filen du försöker föra över funkar inte på din telefon Du ska köra Salling Clicker från datorn sen ska det dyka upp en meny i telefonen dvs ingen installation.

Den filen du har försökt föra över är för ex P900 (eller andra Symbian lurar).

  • Oregistrerad
  • 2004-03-03 12:47

[QUOTE="maccis"]Ja den filen du försöker föra över funkar inte på din telefon Du ska köra Salling Clicker från datorn sen ska det dyka upp en meny i telefonen dvs ingen installation.

Aha, det var så enkelt! Nu funkar det kanonbra!

Mvh Erik (som ska läsa manualen lite bättre innan jag frågar nästa gång)

1
Bevaka tråden