Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Krånglar din eMac?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-01 13:56

Jag har hört att eMac's är dåliga datorer; mest för den påstådda skärmen skull.

Men har alla eMac's detta problem?
Om din eMac krånglar, skriv vad det är som krånglar. Om den inte krånglar, skriv om hur underbar den är!

eMac är toppen för oss som inte har fet plånbok. Jag köpte min begagnad, 5000:- för en G4/700 med 640 mb ram, bildskärm ingår ju. Undrar vad jag hade kunnat köpa för annan G4-mac för den summan.
Snygg och tar lite plats, lite tjurig just nu för att den inte hittar min Samsung DV i OS X, men det har ju inte med modellen att göra.

Min bildskärm fladdrar i nedre högra hörn sedan ett år ungefär. Och fläktljudet är inte att leka med... Hade det inte varit för nämnda problem så vore eMacen helt lysande. Kan väl avslutningsvis säga att någon mer eMac för mig blir det inte, trots det i många stycken lockande priset.

Ps: du må tro att jag önskar att jag kunde överösa eMacen med superlativer men tyvärr, den håller inte för det.

Röstning

Så där ja , nu var det slut på rösterna. Alla 8 har ju redan röstat.....eller finns det fler eMac-ägare i Sverige ??

1
Bevaka tråden