Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

08:a i GBG

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej på er alla "Goa gubbar" vissa har jag träffat personligen och insett att uttrycket stämmer övriga stämmer det säkert på!!! Har jag lissmat tillräckligt nu;) Jag har inte varit hemma på ett tag och har därmed inte haft möjligheten att åka förbi affären för att köpa iLife. Kommer dock att vara i GBG from i morgon Söndag och en vecka framöver. Nu min fråga! Vart vänder jag mig i Götet för att göra detta?

MVH T-son

  • Medlem
  • 2004-02-29 00:12

Åk till Macoteket eller SOS-data.

Ursprungligen av MP:

Åk till Macoteket eller SOS-data.

Macforum, Macoteket finns väl inte i GBG?

  • Medlem
  • 2004-02-29 11:13
Ursprungligen av Olav Rust:

Macforum, Macoteket finns väl inte i GBG?

Du har rätt. Det var Macf**** jag menade. Själv så tycker jag att allt annat än den butiken är att föredra om man är privatkund. Så jag handlar mycket hellre på Macoteket. Men vem vet Macf**** kanske har blivit bättre sedan jag var där sist? Jag har inte varit där på länge.

internet?.....

Vad jag är ute efter är ett ställe där jag kan köpa över disk. Vill ha GarageBand att roa mig med på hotellet så att inte hotelldöden tar mig.

T-son

Ursprungligen av Joacim T-son Torkelson:

Vad jag är ute efter är ett ställe där jag kan köpa över disk. Vill ha GarageBand att roa mig med på hotellet så att inte hotelldöden tar mig.

T-son

Macforum på Föreningsgatan ligger centralt och bra. Två stenkast från Vasagatan.

/Anna

Tackar. Det får bli ett besök där.

T-son

  • Oregistrerad
  • 2004-02-29 11:22
Ursprungligen av Joacim T-son Torkelson:

Tackar. Det får bli ett besök där.
T-son

SOS ligger vid gamlestadstorget och där passerar 4 spårvagnslinjer… (4,6,7,9,11 - det blev fem )
Trevliga pojkar dessutom.
Sen om de har hemma är ju en annan femma?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-01 00:33
Ursprungligen av Joacim T-son Torkelson:

Tackar. Det får bli ett besök där.

T-son

Ring & kolla så att de har, fick beställa mitt ex då det var kö på dem de hade... Det är väl iofs två veckor sedan...

SOS-data är min kvartersaffär... Känns alltid bra att ha en affär mindre än ett stenkast från lägenheten om lusten efter en ny dator faller på...

Så om du åker ut dit, kom förbi så bjuder jag på en kopp.

Schukert blir säkert glad att se dig i butiken:

Vägbeskrivning till kaffekoppen.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-29 23:28

Jag hade fått för mig att SOS bara handlade med företag, men så är det inte alltså?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-03-01 00:32
Ursprungligen av Pelle Gustavsson:

Jag hade fått för mig att SOS bara handlade med företag, men så är det inte alltså?

De gillar Goa-göbbar från 99Mac oxå

Att MP skriver "Macf****" säger vad många känner, dvs. handla hellre på ett annat ställe typ SOS-data, jodå dom säljer till privatpersoner - dom fixade fram min Powerbook 12".

1
Bevaka tråden