Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Salling Clicker ger stöd för Sony Ericssons P900

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En kommande version av Salling Clicker kommer att ge stöd för Sony Ericssons modeller P800 och P900 som använder Symbian som operativsystem. Salling Software visade upp den kommande versionen på MacWorld Expo i San Fransisco, som pågår tills imorgon Fredag.

Användare har sagt att de vill ha stöd för dessa telefoner. - Vi räknar med att kunna släppa Salling Clicker för Sony Ericssons Symbian-baserade telefoner i februari, säger Jonas Salling, VD på Salling Software.

Tack till thevil för tipset.

Senast redigerat 2004-01-08 12:18
  • Oregistrerad
  • 2004-01-08 10:44

Om nya versionen stöder några Symbian telefoner, borde det snabbt gå att stödja de flesta med Symbian. Jag antar att det är nästan lika jobbigt att skriva ett program för en som för flera telefoner.

Jag är väldigt nyfiken på om dessa programvaror kommer att stödja Entorage som jag använder för mina kontakter och mejl. Att macen och telefonen snackar utgår jag från men är det möjligt att P900 snackar med Entorage?

  • Oregistrerad
  • 2004-02-27 14:17

http://homepage.mac.com/jonassalling/Shareware/Clicker/index.html

Nu finns versionen för nedladdning med stöd för

SE
-P800, P900

Siemens
– SX1

Nokia
– 3650, N-Gage, 6600

Whats new?

Support for Symbian-based smartphones from Nokia, Siemens, and Sony Ericsson

Enhanced user-interface

One license covers all supported devices

Improved scripts to control iTunes, PowerPoint, and other applications

Many additional fixes and improvements

  • Medlem
  • 2004-02-27 16:18

Härliga tider, jag som precis köpte Salling Clicker. Fungerar utmärkt med min Z600.

/majk

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-27 17:07

Testade just på min Nokia 6600. Verkar funka bra. Äntligen är 6600:an med i matchen!

Nokia 6600

Ursprungligen av Axel von Matern:

Testade just på min Nokia 6600. Verkar funka bra. Äntligen är 6600:an med i matchen!

Visst är 6600:an med i matchen. Skulle t.o.m. vilja påstå att den ligger långt före T610, Z600 mfl. Man kan ju få album covers från iTunes och förhandstitt på bilder från iPhoto. Försök det på en T610 ...

Dessutom rockar ju 6600:an nu när iSync funkar tillförlitligt.

/henrik

Jag har dock inte lyckats installera det på min P800 - installationen påbörjas, men sen händer inget. Stapeln rör sig inte.. Förslag på åtgärder..?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-02-28 01:15

Rockar även på P900! Coolast är att styra muspekaren med hjälp av pennan!

Glöm inte bort den största nyheten att han slagit ihop licenserna och höjt priset till 20 dollar för hela paketet

Tur att man registrerade det då för två veckor sedan

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-28 17:02
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Glöm inte bort den största nyheten att han slagit ihop licenserna och höjt priset till 20 dollar för hela paketet

Tur att man registrerade det då för två veckor sedan

Haha! Jag laddade ner samt betalade programmet i förrgår - det kallar jag timing.

Ett underbart program, förresten!

  • Medlem
  • 2004-02-28 18:56
Ursprungligen av tei:

Haha! Jag laddade ner samt betalade programmet i förrgår - det kallar jag timing.

Ett underbart program, förresten!

Samma här. Snyggt!

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-28 16:47

"One license covers all supported devices"

Nice, och dessutom en gratis uppdatering! Nu kan jag använda Clicker från T3an också på min gamla 1.0 licens! Shysst av Salling!

1
Bevaka tråden