Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac på fyra språk

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://99mac.se/vbindex.php?id=111

99mac finns nu på fyra språk. Läs nyheten och kommentera.

Hej! Ingen orsak! Man står så gärna till tjänst och förmedlar de rätta kontakterna

Skicka bild nurå

*thumbs-up* Björnström

no-mac-yet: Sätt igång och översätt, det är bara 7500 rader text

Lol

programmering er ikke min sterkeste side

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-24 11:03

ah... det var en nordmann til her ja.

Du gjorde mig förvirrad, Martin. Lät som om scooterbabe blivit tjej igen. (Vilket jag trodde de första 100 inläggen han skrev...)

Ursprungligen av David Molarin:

Du gjorde mig förvirrad, Martin. Lät som om scooterbabe blivit tjej igen. (Vilket jag trodde de första 100 inläggen han skrev...)

Edit: minst fem tecken

Hei Oyvind-A ....skal investere i Mac snart du også ser jeg

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-24 11:10

ja... det er ikke min første mac alltså:)... Jeg har nå fått jobb som baker og skal lage boller for å finansiere powerbook 15".

Det är inte någon programmering alls. Allt du behöver göra är att skriva ett norskt ord under ett svenskt (eller engelskt).

Skapa inlägg

->> Skaepe inaegg

skapa
skape

har tid til det

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-24 16:37

Det er riktig så morsomt at vi skal få norske menyer på 99mac, men hvor mangen norske medlemmer er det i 99mac egentlig?

ihvertfall 2 er medlem av mac1.no også

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-24 17:07

jeg var ikke klar over at mac1.no fantes før igår. Tro det eller ei... Men det er litt extra morro å være ombord med våre naboer, jeg vet ikke hvorfor. Tror jeg har gode minner fra sverige som barn.. pippi langstrømpe og emil i lønneberget.

og billig sprit

Inte så dumt inte, att kunna välja språk! Men nu måste jag kommentera det där med flaggorna. Personligen tycker jag inte att det är bra att använda nationalflaggor för att representera språk.
Bättre är att skriva t.ex "Svenska" "English" "Deutch", o.s.v.

Nu riskerar vi väl inte att få några större problem med att använda den norska flaggan för att välja norska som språk men det finns nu områden och länder i världen där man måste klicka på ett kanske hatat grannlands flagga för att välja mitt eget språk.

Om man sedan är bokstavstrogen systemingenör så vill man ju inte blanda företeelsen (t.ex språk) men fel klasser (t.ex nationer)

Flaggor är på gång!

Ursprungligen av Björnström:

Flaggor är på gång!

Smack! Där fick man svar på tal inom två minuter
Då blir det flaggor i alla fall.

<OT>Personligen avskyr jag flaggor i fem fall av fyra, men vem vet - ni kanske får ihop något som inte ser lökigt ut ;)</OT>

1
Bevaka tråden