Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Nokia Communikator

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det ryktas att Nokia skall släppa en ny Communikator på Cebitmässan i mars. Denna skall också ha ett tangentbord som inmatningsdel så det torde inte vara "elefantörat" som avses eftersom den, såvitt jag vet iaf, inte har tangentbord. Är det någon som vet något om detta? Bild?

Hittade följande

http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=7475&sid=1

Någon som kan bidra med mer?

Oj vad folk var snåla med kommentarer, så brukar det ju inte vara

Är det verkigen bara jag som bryr mig om detta ryktet, har liksom lite svårt att tro det...;)

Jag försökte hitta info hos ryska mobile-review men hittade inget.

OK, inget att göra. Nokia är antigen bättre än Apple på att hålla tätt, eller också har de ingen ny communicator på G

I mobilbranschen verkar det ibland som om bilder läcks medvetet för att öka intresset i mediebruset. Först en taskig bild som folk blir nyfikna på. Sen strax innan lanseringen en riktigt bra bild. Det ger tre nyheter av en lansering! Min egen konspirationsteori förstås...

Jag skulle gärna hitta foton på T650/T660 som ryktas ska presenteras i mars av Sony Ericsson. Men det verkar inte ha läckt ut några sådana ännu.

Ursprungligen av Adrian B:

Jag skulle gärna hitta foton på T650/T660 som ryktas ska presenteras i mars av Sony Ericsson. Men det verkar inte ha läckt ut några sådana ännu.

OT, men ändå: Yes, nu har det läckt ut bilder! MacFeber skriver om att Mobile Tracker i sin tur tipsar om bilder från en reklamvideo som ska vara på kommande T650. Där syns även en annan oidentifierad modell som har en slags vridfunktion.

Japp, då var den runt hörnet! Dvs i slutet av 2004. Men inget för 3-folket.

Läs mer här.
På Nokias webbplats (text).

Ursprungligen av Adrian B:

Jag skulle gärna hitta foton på T650/T660 som ryktas ska presenteras i mars av Sony Ericsson.

Nu är det mars och ryktena verkar stämma rätt bra...

Det är inte den kommande 7700 som ersätter?

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,47551,00.html

Det ska bli intressant att se om den går att synka med Mac:en..

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-02-23 21:13

Hmm konstigt att den inte är 3g fungerande, någon som har en aning varför?
Kanske kommer en likande modell med 3g?

Nokia har väl knappt släppt en 3G-nalle alls va? Fast det är klart, ska den komma i slutet av detta år lär ju läget vara annorlunda. Det är ju lite risk för flopp känns det som.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-03-03 23:15
Ursprungligen av Jonas Mellander:

Nokia har väl knappt släppt en 3G-nalle alls va? Fast det är klart, ska den komma i slutet av detta år lär ju läget vara annorlunda. Det är ju lite risk för flopp känns det som.

Visst har de det. De han före "vårat" SonyEricsson. Nokia kommer stå som leverantör när Telia dra igång 3G den 10 mars. Likaså till Vodafon och Tre levererar de.. SE Z1010 är bara redo för testvolymer.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2004-02-23 23:12

Nokia har ju visat svalt intresse för UMTS. 9500an har ju 802.11b istället och det känns ju faktiskt intressantare. Utanför storstaden använder man ju bara GSM iaf så det har ju inte så stor betydelse. Med tanke på alla hotspots så kan man ju surfa gratis med 9500an.

1
Bevaka tråden