Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PDF i läsaren

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varför kan jag inte scrolla i PDF som jag öppnar i webläsaren? Jag har prövat med Firefox, IE och Safari men får bara upp första sidan på dokumentet sedan tar det stopp..Någon som har någon idé? Jag har bockat i att läsarna skall klara PDF..
Mvh Erik

  • Oregistrerad
  • 2004-02-23 08:51

Vissa siter laddar sidorna efter hand... Dvs. när man bläddrar från sidan ett så skall en ny sida laddas (och det går ju inte så snabbt alla gånger).
Kan det vara något sådant?

Nja..Jag tycker nog att jag har väntat och jag sitter på 10Mb lina.Det kommer inte heller upp någon scrollbar (?) på sidan. Först kommer ett Quicktime Q och sedan första sidan på dokumentet liksom. Det går att öppna dokumenten i förhandsgranskaren så det är ju inget allvarligt problem men det är ju lite störigt..Tipsa på!

  • Oregistrerad
  • 2004-02-23 09:04

Jag har använd pdf plugin i ett par månader och den fungerar för det mesta riktigt bra med safari

Ok! Jag kom precis på att det kanske behövs något plugin ja..Om jag använder Adobe reader, ommer Firefox känna av det och öppna PDFr med den?

  • Oregistrerad
  • 2004-02-23 09:09

Jag har faktiskt varken firefox eller acrobat reader på min dator så det kan jag tyvärr inte svara på

1
Bevaka tråden