Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spearhead Hjälp

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns flera saker som kronglar för mig.

Spelet crashar hela tiden. Spelet crasher när jag laddar från quickload. I Bastonge kan jag inte spara permanenta filer.

Det leder till att jag har svårt att klara av första banan i Bastonge. Har prövat flera gånger men inget resultat.

Är det bara min dator som kronglar eller är det bara vanliga buggar, och vad kan jag göra åt saken?

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2003-05-20 21:18

Är Spearhead släpp än ?:confused:

Ursprungligen av oskich:

Är Spearhead släpp än ?:confused:

Du tänker nog på Breakthrough, ett annat expansionspack som kommer snart.

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2004-02-18 14:18
Ursprungligen av Simonsj:

Du tänker nog på Breakthrough, ett annat expansionspack som kommer snart.

Skrev ifs det där i maj förra året...

Ursprungligen av oskich:

Skrev ifs det där i maj förra året...

Ooops... så det kan gå

Det jag gjorde för att lösa problemet var att kasta bort både moh och moh:spearhead. Sen startade jag om datorn och installerade om spelen igen, då funkade det.

Hoppas att det löser sig för dig också.

Finns att köpa hos macoteket

Det funkar nu. Efter en massa olika saker som jag gjoede så började det att funka fint. Har nu inga problem med sparningen.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-18 19:48
Ursprungligen av Michael Larsson:

Det funkar nu. Efter en massa olika saker som jag gjoede så började det att funka fint. Har nu inga problem med sparningen.

Ja snälla du, förklara vad du gjort för att få spelet att funka. Jag kommer till nevån där det är snö, Belgien tror jag det är. Hur mycket man en sparar så börjar spelet om frå början av den nevån, satans tråkigt. Förklara gärna för en som inte är så haj på datorer, enu.

du får väldigt gärna dela med dig av lösningen på problemen.

Apropå Spearhead. Jag har fastnat på "top of the mountain". Trots fullt skydd och 100-talet försök att ta det vidare så står jag mig slätt i den crossfire som följer.

Någon som har tips om hur man tar sig förbi detta?

1
Bevaka tråden