Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

apple + bluetooth

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-02-18 15:25

Är det någon som testat apples bluetooth tangentbort och mus?

Några reflektioner?
Går dom bara på batterier som byts ut eller går dom att ladda á la logitechs möss?
Hur länge räcker batterierna? Jag har läst mig till att tangentbordet går att stänga av, musen då? Finns det något sparläge på den när den inte använts på ett tag eller?

Martin

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2004-02-18 15:53
Ursprungligen av Martino:

Är det någon som testat apples bluetooth tangentbort och mus?

Några reflektioner?
Går dom bara på batterier som byts ut eller går dom att ladda á la logitechs möss?
Hur länge räcker batterierna? Jag har läst mig till att tangentbordet går att stänga av, musen då? Finns det något sparläge på den när den inte använts på ett tag eller?

Martin

Finns nog åtm en annan tråd för detta på 99.mac. Men storsint som man är ställer man upp!:
Musen äter batterier, åtm jfr med tgb't. Men har man vanliga externt uppladdningsbara är det väl bara att acceptera åtgången och ladda på och om. Bägge går att stänga av förstås.
Dessutom tycker jag att musen är lite oprecist sladdrig, åtm med den vanliga som jämförelse.
En petitess är att systemet inte verkar känna igen alla fkn-tangenterna, inte F14-F15 hos mig.

Men smidigt och snyggt är det, och lyckan av att slippa åtm två sladdar på arbetsbordet ska man inte bortse ifrån.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-18 17:39

Sorry, gjorde en sökning på bluetooth och hittade bara trådar om att det fanns, ingen info om det liksom. Sökte väl dåligt kanske. Tack i alla fall.

Martin

1
Bevaka tråden