Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förstasidan

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara jag som tycker det är lite otydligt hur man kommer till forumet från förstasidan?

Antagligen är det bara jag...

Nä - det är väldigt otydligt. Ska fixas.

tack för det, nu känns det bättre.

Värre åt andra hållet tycker jag. Alla länkar går till /forum

Ursprungligen av Monkeyboy:

Värre åt andra hållet tycker jag. Alla länkar går till /forum

Det har jag också lagt märke till, i övrigt tycker jag att ni (på 99mac) har lyckats skitbra med det nya systemet Helfrächt

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-16 11:55

Kommer det bli möjligt att ställa in vad som ska ligga i högerspalten på framsidan? Själv är jag mkt mer intresserad av att ha mina bevakade forum och trådar där än nyhetssiter.

Ursprungligen av kent:

Kommer det bli möjligt att ställa in vad som ska ligga i högerspalten på framsidan? Själv är jag mkt mer intresserad av att ha mina bevakade forum och trådar där än nyhetssiter.

Det GÅR att fixa men ligger nog rätt långt ner på att-göra-listan just nu tyvärr.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-16 12:47
Ursprungligen av Björnström:

Det GÅR att fixa men ligger nog rätt långt ner på att-göra-listan just nu tyvärr.

Synd, men förståeligt..

Det finns ju så jäkla mycket man SKULLE kunna göra men tyvärr måste vi få in pengar så vi kan betala hyra och betala luncherna osv osv. Just nu jobbar vi med ett forum/intranät för Friskis och Svettis faktiskt.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-16 13:07

Så det blev av att göra musikdatabas-systemet? IMHO var det för många kockar ett tag så diskussionen blev lite tröttsam, men det är kul att det blev av.

Hoppas att ni fortsätter ha tid att utveckla 99mac samtidigt också.

1
Bevaka tråden