Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musen till Wacom Graphire3

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-02-05 03:07

Jag funderar pa att skaffa en Wacom Graphaire3 att anvanda dels till lite digitalt skapande men aven for musens skull (har ingen 2knappar+scroll hjul-mus, vilket jag kanner att jag behover).

Har last pa lite olika stallen att musen till Graphire3 inte ar speciellt bra, men exakt hur illa ar det? Ar den ok eller ar den urusel - och pa vilket satt ar den dalig?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-02-13 03:48

Ingen som har en Graphire 3?

Ursprungligen av dala:

Jag funderar pa att skaffa en Wacom Graphaire3 att anvanda dels till lite digitalt skapande men aven for musens skull (har ingen 2knappar+scroll hjul-mus, vilket jag kanner att jag behover).

Har last pa lite olika stallen att musen till Graphire3 inte ar speciellt bra, men exakt hur illa ar det? Ar den ok eller ar den urusel - och pa vilket satt ar den dalig?

Har själv Graphire 2 och det sämsta med musen är att den är för stor för det lilla ritbordet och att den känns ganska plastig (fast ändå o.k.). Men köper du ett graphire så lär du ju ända använda "pennan" istället för musen mesta tiden.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-02-13 21:24

Vilken storlek är det på din Graphire 2? Den jag funderar på är A5 varianten.

Ursprungligen av dala:

Vilken storlek är det på din Graphire 2? Den jag funderar på är A5 varianten.

Jag har A6 vilket är lite litet men funkar bra när man vant sig. Graphire A5 fanns inte när jag köpte min.
Det enda dåliga med graphire2 är att själva ytan kan skadas relativt lätt och lämna spår från pennan om man inte är försiktig.

1
Bevaka tråden