Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snabba svar ifrån Oscar Bjers

Tråden skapades och har fått 51 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Borde frågat om Apple kunde börja köra med mer aggresiv marknadsföring...

Det har jag svar på

Togs det några bilder?

Japp - vi har några stycken.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-11 16:07

Varför har inte apple någon marknadsförning (reklam i tv osv) här i sverige?

Det har jag svar på - kommer finnas svar i artikeln.

  • Medlem
  • 2004-02-11 16:14

När?

Ursprungligen av Björnström:

Det har jag svar på - kommer finnas svar i artikeln.

När kommer artikeln?

Ursprungligen av MGS:

När kommer artikeln?

Vi satt i 3.5 timme så det blir nog flera artiklar faktiskt - vi ska göra klart förstasidan först. Arvid har jobbat med den sedan i söndags, det är flera saker som strular (den innehåller en del nya funktioner vi aldrig tidigare testat).

  • Medlem
  • 2004-02-11 23:07
Ursprungligen av Björnström:

Det har jag svar på - kommer finnas svar i artikeln.

Fint initiativ med intervjun!!! jag har funderat massor på de frågor som nu äntligen är besvarade.....tyvärr tycker jag mig minnas att Apple sverige de senaste åren många gånger lovat aggresivare marknadsföring, det jag kommer ihåg starkast var för typ 5 år sedan, då denstora iMacven stod i stockholh, och det fanns TILLOCHMED TV-reklam....

  • Medlem
  • 2004-02-11 16:28

Du är suverän på att skapa förväntningar Martin Gillar du Steve Jobs karismatiska aproach ??

Haha - det är väl en del av grejen med oss Macanvändare? Det krävs inte mycket för att vi ska studsa runt i stolen

Ärligt talat måste jag säga att vi går in i en ny fas med 99mac - det har hänt så många grejer under 2004 som pekar mot att vi blivit accepterade och nått "breakeven" (kan inte riktigt förklara känslan).

  • Oregistrerad
  • 2004-02-11 16:43

Vad har hänt med relevanta frågor som t.ex. vad ni åt o.s.v.?

Vi hämtade takeaway Italienskt till vårt kontor faktiskt - jag, Belak, Arvid och Oscar.

Jag åt hummerpasta

Ursprungligen av Björnström:

Vi hämtade takeaway Italienskt till vårt kontor faktiskt - jag, Belak, Arvid och Oscar.

Jag åt hummerpasta

Och vad Oscar åt får vi reda på i morgon, spännande.

Trevligt möte.
Det kommer definitivt finnas mycket spännande att läsa om i de kommande artiklarna.

/M

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2004-02-11 17:18

Jaha, försent att ställa fråga ser jag. Det står faktisk imorgon. Men det var idag.

Ursprungligen av Björnström:

99mac träffar Oscar Bjers imorgon för en lunch och lite diskussioner.

Ställde ni någon fråga hur de skall agera vid nästa STAKO avtal?

Nope - ingenting om STAKO denna gång.

Ställde du frågan när iPhoto-album kommer till Sverige? Steve Jobs pratade om det på Macworld-mässan.

Jag tror vi glömde den viktigaste frågan. När Oscar var trevlig nog att presentera sig själv här för snart två år sedan så sa han att han var en hejare på innebandy och tennis. Så, med stigande oro har jag lagt märke till att Oscar verkar ha lagt till sig en liten datadirektörsmage på dom mingelbilderna han dyker upp på då och då. Nu hör jag också om 3,5-timmars luncher med hummerpasta.

Så, frågan som borde ställas är: Hur går det med träning Oscar?

Ursprungligen av Christian Åhs:

Ställde du frågan när iPhoto-album kommer till Sverige? Steve Jobs pratade om det på Macworld-mässan.

Japp, frågan ställdes.

/M

he he :rolleyes:

Mycket att göra?
När kommer den nya första sidan och artiklarna?

Artikel 1 är färdigskriven och Arvid jobbar fortfarande med artikelsystemet (det finns enormt mycket "i bakgrunden" som inte ni medlemmar kommer se - bland annat kan jag avslöja att artikeln är skriven i en specialbyggd OS X klient på min Powerbook)

Bevaka tråden