Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari + gula sidorna = syntax error

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Safari fortsätter att ha problem med för oss svenskar vissa nyckelsidor, t ex Gula sidorna -> Trycker på sök och Safari börjar ladda ner en "query"-fil istället för att presentera mina träffar. Nån som känner igen sig?

/T

  • Oregistrerad
  • 2004-02-09 16:16

ja, tyvärr så känner jag igen det där... skulle kunna vara mime-setting på webservern men å andra sidan funkar det ju bra i alla andra browsers så kanske ändå inte...

Har för mig att jag besökt gulasidorna med tidigare versioner av safari utan problem, så tyvärr verkar detta som en ny bugg

  • Oregistrerad
  • 2004-02-09 16:45

Funkar bra för mig (Safari 1.2; OS X 10.3.2). Både på gulasidorna.se och på gulasidorna.eniro.se...

har problem med gulasidorna.se, men inte om jag går via http://gulasidorna.eniro.se/ så det kan ju vara en lösning

/David

Funkar fint för mig Safari v125

hmmm, ska testa igen! Se om det kanske var en tillfällig fnurra på tråden

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2004-02-09 22:11

Funkar inte för mig. Safari 1.0, Jaguar 10.2.8

Ursprungligen av Gunnar B:

Funkar inte för mig. Safari 1.0, Jaguar 10.2.8

Man måste ha Panther, annars kan du inte uppgradera Safari, tyvärr!!!
Hade samma problem innan. :eek:

Eniro vet

Jag har varit i kontakt med gula sidorna/Eniro och det för ganska länge sedan nu. De svarade att de kände till problemet. De hänvisade till www.eniro.se. Mycket riktigt fungerade det bättre med Safari där.

1
Bevaka tråden