Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny SonyEricsson T650

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-09 16:28

Bilder finns sedan tidigare i denna tråd:

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?p=329017#post329017

(om än lite off topic)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-02-09 17:34

Faaaan aldrig får man vara först med nått buuuu huuu..

Well, torka tårarna, det behövdes en egen tråd för detta, man kan ju inte hålla på att skriva i fel trådar som jag gjorde...

Jag är nöjd med att jag förde telefonen på tal väldigt tidigt

Sony Ericsson har tydligen dementerat uppgifterna om att en ny mobil ska släppas vid namn T650. Föressten så ser den ut precis som kommande T630!

Filmen/bilderna är nu nertagna på grund av lagliga problem...

Någon som har en mirror?

  • Medlem
  • 2004-02-09 21:05

Bilder och film (än så länge):
(windows media tyvärr)

http://www.mobileburn.com/
klicka på T650 sneak peak

direktlänk till filmen
http://www.mobileburn.com/media/sonyericsson/t650/pop1.wmv

/H

Det ska visas upp saker från SE på tisdag enligt Mobil. Jag lägger en slant på att T650 presenteras då.

Nån som sätter emot?

Annars hoppas jag mest på en tunnare uppföljare till Z600 med bättre menyer och mer minne. Då blir jag glad.

Jag sätter emot att den kommer att heta t650!

På tisdag släpper SonyEricson nya mobiler.
Ska bli intresant att se vad det blir...

Tror inte det där är T650 utan svart version av T630...

Det blir en ny 3G lur samt att de kommer meddela att Tre skall börja sälja z1010, det är mitt bud.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-04 11:33
Ursprungligen av pizzabudet:

Det blir en ny 3G lur samt att de kommer meddela att Tre skall börja sälja z1010, det är mitt bud.

Hoppas du har rätt, det vore grymt! Vill verkligen ha en 3g-lur nu, men vägrar köpa tjockisarna som finns...

Kanske på tiden att dom först börjar leverera Z1010

Lite mera info om morgondagen, från Mobil: Sony Ericsson lanserar troligen S700i och K700i

Båda ska kamera och en av dessa (S700i) ska enligt hörsägen ha 1,3 megapixels kamera. Den ska vara i silver och ha hundratusentals färger på skärmen. Den andra modellen, K700i, ska ha vga-upplösning på kameran, tiotusentals färger på skärmen coh finnas i olika silvernyanser.

Det framgår inte om nån av dessa skulle vara fliptelefoner. Jag som så gärna skulle se en uppföljare till Z600...

Info om de nya SE lurarna (K700, S700 och Z500) finns nu på mobile-revew.com.

Och så här ser de ut:

S700

K700

Z500

HBH600

Ah, så då kom dom äntligen. Och även en ny flip, då blir jag glad! (Tack för bilderna Chaosstar, skulle precis börja posta om det här efter att ha varit på MobileReview, men både du och Anders L hann före, så jag slapp

Kanske dags att starta en ny tråd om alla dessa nyheter?

Den nya flipen är bara för USA, om jag inte är helt ute och cyklar...

Äsch, tråkigt.

1
Bevaka tråden