Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka anteckningar med mobilen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar om någon har tips på om man på något sätt kan föra över anteckningar från datorn till mobiltelefonen med hjälp av Bluetooth? T.ex. skulle det vara bra om man kan föra över en "kom-ihåg-lapp" från skrivbordet över till telefonens "anteckningar".

Finns ett litet program där man kan spara anteckningar i ett speciellt filformat. Programmet heter bluenotes.

Man öppnar programmet skriver ner texten man vill ha, sparar filen, skickar filen till mobilen.
Oooops, du har nu en ny anteckning i mobilen...

http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=bluenotes&plt%5B%5D=macosx&x=0&y=0

Hoppas att det är nåt sånt du eftersöker...
--
Daniel

edit: HYPERLÄNK

Tack det fungerade jättebra på min T610:a

På min oxå, dock så får jag ej med åäö

Ja jag märkte det. Men det kan man ju reparera efteråt. Inte hela världen.

Annars är jag helnöjd med programmet, man slipper ju skriva på telefonen i alla fall

Ja är det någonting jag hatar så är det att SKRIVA på mobilen. Jag förstår mig inte på den nya SMS generationen. Snacka om jobbigt beteende.

Håller med om detta, men en sak som är rolig är att styra datorn med telefonen. Använder mig av Salling Clicker... Skitcoolt..

1
Bevaka tråden