Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu ett bluff-företag?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-01-29 09:03
  • Oregistrerad
  • 2004-01-29 10:33

Vad tror ni?

  • Medlem
  • 2004-01-29 10:37

Jag tror inte att det är bluff.

Jag tror däremot att det är ett gäng Östermalms-bratts som ligger bakom, om det kan störa.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-29 17:12

Men hur f..n kan dom sälja den för 4995:- ink moms + frakt... har dom köpt ett gäng telefoner på farsans kontokort eller..

Det låter för bra för att vara sant, bästa pris på pricerunner är för tillfället 6770.-. Men dom verkar ju rätt seriösa. Det är nästan så man skall försöka skapa sig ett behov för en P900 nu!

//fredrik

  • Oregistrerad
  • 2004-01-29 23:05

Hmm..kanske läge att pensionera p800 och uppgradera...

  • Oregistrerad
  • 2004-01-30 00:10

Inte för att det hör till mobiltelefoner, men skulle gärna vilja veta vad en "Östermalms-bratt" är för något

Ånej. Dom där killarna är ju totalt oseriösa. En av av dom (utan att nämna namn) är ju dömd för lite allt möjligt.. Den andre gillar att supa ner 14-åriga flickor i Grekland (vem minns inte honom kola påtänd i Uppdrag Granskning i Kos?)

Men men.. Förrutom bakåtslick och ett lätt lustigt tal så kanske mobilerna verkligen finns. Men jag skulle inte sätta min pengar på att dom levereras inom en överskådlig framtid.

Frågan är om det inte är "Killing" gänget som ligger bakom allt Dom där killarna är ju parodier på sig själva..

http://www.sthlmvip.com/index.easy?id=226

  • Medlem
  • 2004-01-30 00:26

Riktigt "sköna" killar...

  • Oregistrerad
  • 2004-01-30 06:11

Ringde och pratade med dom, man kan tydligen göra beställning och komma upp dit och hämta nallen när den kommit till dom. Enligt den som svarade så kunde jag hämta nallen i mitten av nästa vecka om jag beställde idag.
Då är det väl svårt att blåsa kunden?
Jag vet inte, det låter ändå för billigt....

Slå till! Men du kan ju passa på att fråga varifrån dom har fått dom..

1
Bevaka tråden