Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub onsdag 28 jan

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-01-28 22:21

Nu har jag kommit hem från Sundsvalls första Macpub. Jättetrevligt, det är faktiskt så att macfolk är trevligare än "vanliga" människor. Visst är det så?
Tyvärr hade vi inte med oss någon kamera så vi kan inte visa några bilder från träffen. En bild på min tröja får duga, fotad med "ta ögonblicksbild" med iSight.

  • Medlem
  • 2004-01-28 23:18

Jepp, det var mycket trevligt, jag vill tacka alla… jag kom också nyss hem.

  • Medlem
  • Dödskallegrottan
  • 2004-01-28 23:22

Och jag har druckit mjölk och tänkt på er. Åt en semla också faktiskt.

  • Medlem
  • 2004-01-28 23:43

hehe lool
Ni frågade ikväll hur många inlägg jag hade. jag sade ca 1500 + ett par tusen i livsstil… nu ser jag att det är drygt 1800

Vilken sladdertacka man är…

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-01-28 23:45
Citat:

Skrevs ursprungligen av Fantomen
Och jag har druckit mjölk och tänkt på er. Åt en semla också faktiskt.

Gulligt att du tänkte på oss. Låter gott med semla, jag har ännu inte ätit någon i år. Tänkte vänta till fettisdagen, då skall jag äta semlan som den skall ätas. I djuptallrik med varm mjölk till.

  • Medlem
  • Dödskallegrottan
  • 2004-01-29 00:08
Citat:

Skrevs ursprungligen av Eva
Gulligt att du tänkte på oss. Låter gott med semla, jag har ännu inte ätit någon i år. Tänkte vänta till fettisdagen, då skall jag äta semlan som den skall ätas. I djuptallrik med varm mjölk till.

Klokt att vänta! Det skulle jag också göra om det inte vore för min käre far som envisas med att gynna det lokala bageriet. När jag skulle hämta posten i dag så hängde det två semlor utanför dörren. Vet inte hur många han köpt sammanlagt, den gode fadern. Han brukar tejpa fast dem på dörrhandtaget med svart eltejp, och inte snålar han med tejpen heller. Det är alltid en utmaning att få loss dem. Men i dag satt "semmelpåsen" på en vandringsstav som står utanför dörren. Inga problem att få in dem i huset denna gång alltså. Ska jag spara semla nummer två till nästa Macpub tro?

1
Bevaka tråden