Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det mest idiotiska jag har sett och läst....

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta är beviset på att hängivna wintel-ägare hör till de mest intelligensbefriade arketyperna i hela världen... Jag är ännu i shock!

Läs och begrunna!

http://www.overclockers.com/tips1133/

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-01-28 19:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Solitere
Detta är beviset på att hängivna wintel-ägare hör till de mest intelligensbefriade arketyperna i hela världen... Jag är ännu i shock!

Läs och begrunna!

http://www.overclockers.com/tips1133/

"Connection refused"
Plötsligt för hög bandviddskonsumtion?

  • Oregistrerad
  • 2004-01-28 19:34

Om han fick en ny BMW, skulle han väl säga:

"Jag använder inte BMW!"

och då byter han ut innanmätet och sätter in en VW bubbla istället.

Det skulle väl vara ungefär samma nivå?!

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-01-28 19:55

Det gör ont i själen att se.

Är det bara jag som blir sur på att om jag gömmer Safari som MSIE 6.0 så kommer jag in på sidan, men låter jag Safari vara Safari så får jag ett felmeddelande?

Till råga på allt så sätter han in en Dell... Och det blir [F]fult![/F]

Vissa är faktiskt så här korkade. De förstår bara Windows och är helt oförstående för något annat.
ungefär som Den vita rasens framfart i andra världsdelar för 100-200 år sen.

Kallas på engelska "ignorance". No brain no pain...

Såg en sajt som cirkulerade för några år sen där en sjuk japan i NY tog Cube-lådor och gjorde dem till kattburar. (På allvar) Katterna växte fast i lådan till deformerade varelser. Det är bra mycket värre än detta!

Det finns mycket sjukt i världen, det är en sak som är klar.

Framgår det av mitt osammahängande skrivande att jag är upprörd?

"Katten i flaskan"-prylen var fejk.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-28 20:13

Men om han nu måste ha en Dell så är det väl OK att han sätter ett snyggt skal på den

Citat:

Skrevs ursprungligen av bodybag
"Katten i flaskan"-prylen var fejk.

Säkert?
Inte friskt ändå...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Solitere
Detta är beviset på att hängivna wintel-ägare hör till de mest intelligensbefriade arketyperna
http://www.overclockers.com/tips1133/

Eller så har dom jävligt sjuk humor , antagligen fejk. För att få uppmärksamhet och det lyckades ju.

Annars hade han ju kunnat byta den mot vilken PC som helst annars.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-01-28 20:51
Citat:

Skrevs ursprungligen av bodybag
"Katten i flaskan"-prylen var fejk.

Bonsai kitten...
Men synnerligen effektiv, cirkulerade protestlistor i evighet...

  • Oregistrerad
  • 2004-01-28 21:18

Minns när man fick ANTI-bonsai-kitten mail av (framförallt) tjej-kompisar... Tämligen uppenbart att snubben skämtade...

Undrar om inte detta oxå är ett skämt.. Jag menar, man får va bra pantad om man waste'ar en G5 för att stoppa in dell-hårdvara istället!!!
Men som sagt - det finns folk till allt...!!!

/jensa

Citat:

Skrevs ursprungligen av schmuck
Undrar om inte detta oxå är ett skämt.. Jag menar, man får va bra pantad om man waste'ar en G5 för att stoppa in dell-hårdvara istället!!!
Men som sagt - det finns folk till allt...!!!

/jensa

Bra skämt i såfall!! byta en Dual G5 mot en 2.2 Ghz singel Athlon och det enda man skall göra är att Surfa på nätet och rippa CD:s.

Om inget annat så klassas nog den här killen till decenniets dummaste idiot av alla läger. Jag tror t.om. Mikrodatorn och PC för All redaktionerna skulle hålla med!

Enklaste förklaringen är att det är en "död" G5 han byggt om eller att han köpt lådan från någon specialfirma som bygger in macar i rack. Där blir det ju en del lådor över . Eller så har han föräldrar som är mångmiljonärer och kan karate.

Senast redigerat 2004-01-28 21:59
  • Avstängd
  • 2004-01-28 21:51

såg det imorse, det var vidrigt. bläh.

Han lär ju inte ha några problem med OS X som många har här på forumet i vart fall...;)

  • Medlem
  • 2004-01-29 00:28
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonaz
Bonsai kitten...
Men synnerligen effektiv, cirkulerade protestlistor i evighet...

Vi får väl starta protestlista mot detta:D

Hans polare som fick prylarna som blev över lär ju få världens coolaste blådåre (G3 Tower) om han lyckas få fart på det med G5orna.

  • Medlem
  • 2004-01-29 01:26

Chansen är rätt liten att ngn gör tvärt om, va? Alltså bygga in en G5:a i ett Dell-skal?

iofs mer intressant att se om hans kompis lyckas bygga in G5orna i ett G3 case..

vad gäller killen som som slaktade den fiiina G5an; dumma människor finns det gott om, internet är beviset på det...

Citat:

Skrevs ursprungligen av snowdog
"It was a joke"

http://www.overclockers.com/tips1133/

Puh!
Ett tag tappade jag tron på mänskligheten. Nu vill jag bara att alla som låtsats gå på Nigeriabrev också ger sig till känna och erkänner att det var ett skämt. För dumma är väl inte människor?

1
Bevaka tråden