Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Forum mjukvara syns ej

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag besökt 99mac utan att vara inloggad så visades inte forumdelen mjukvara. Däremot såg man alla andra forum. När jag loggade in så fick jag även se mjukvaruforumet igen.

Ska det vara så

  • Medlem
  • 2004-01-26 19:28

Om jag förstått det hela rätt så är inte alla forum synliga för ickemedlemmar. Har ingen koll på exakt vilka forum som inte är tillgängliga dock.

Det stämmer - man måste vara inloggad för att se hela forumet. Jag ska fundera igenom det där inför 4.0 tror jag.

OK, det förklarar ju saken. Men jag tror det är bättre att få se hela utbudet, dvs alla forum som finns. Däremot kanske man måste vara inloggad för att få läsa i alla. Annars blir det ju lite som MacSverige har/hade. Att man måste bli medlem för att kunna få ta del av deras e-postlistor och först som medlem fick man se vilka som fanns. Fanns det ingen som var intressant så blev man ju en duktigt inaktiv medlem.

(De hade ju en ganska dumkul grej som de ändrat på nu, det var att man måste godkänna deras regler för att få gå med, och reglerna fick man läsa först då man var medlem

1
Bevaka tråden