Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Schysst pangpang till en ibook 800

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har nåt tips på något pangpang-lir alá CS som funkar på en ibook 800 med 32meg vram? Behöver inte vara något fancy, bara det flyter något sånär. Spelar lite Medal of honor över nätet och det hackar på lägsta inställningarna, inte mycket men tillräckligt.

Tips på andra spel som inte är allt för tidskrävande är också uppskattade. Har suttit djupt i CIV-träsket en gång i tiden så inga mastodontspel tack

/Anton

Sin Gold är kul och funkar utmärkt på klena burkar UT och Unreal borde ochså fungara bra. Sin har humor och även om grafiken är enkel med dagens mått mätt så är den inte irriterande dålig

Wolfenstien?

moh

Medal of Honor, lätt. Trevligt spel! Feta vapenljud också.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-23 15:51

Quake 3 är given. Bara ta en duel om man vill spela < 20 minuter. Eller köra längre pass TDM/CTF.
Går snabbt, är klart cool online (CTF äger för övrigt), många fina moddar.
Kan vara hög inlärningströskel online dock.

Wolfenstein var ett grymt spel, helt hysteriskt roligt att mejja ner Hitler i någon bisarr robot-outfit

just nu så spelar jag lite mohaa och det hackar som sagt. Är unreal mindre krävande?

  • Medlem
  • 2004-01-25 15:26

Ghost Recon?

Kräver inte spel som ghost recon mer kräm av burken/grafikkretsarna än medal of honor? Som sagt, vad jag vill åt är ett shootemup som inte är så krävande för min ibooks klena 32megs vram, motorn som används i mohaa verkar riktigt taskigt optimerad med tanke på hur snabbt allt annat går.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-25 18:44

alien vs predator är snuskigt kul. Schysst känsla när man kutar omkring på väggen och taket och jagar marines... =D I luv it

  • Medlem
  • 2004-01-25 20:12

Medal of Honour saggar mer än Ghost Recon på mina burkar. Kan rekommendera Unreal Tournament, vi kör den över nätverk hemma och dotterns G3-upphottade 7500 flyter på alldeles utmärkt (G3 225 och ett 16 MB Rage Pro).

There we go, precis den typen av tips jag ville ha. Vad går ett gammlir som unreal eller ghost recon på idag tror ni? Någon som vill sälja

Unreal Tournament 2003 borde nog flyta om du sänker ner grafiken en smula. Annars är originalet nog fan ännu roligare, och det flyter garanterat!

Ciryon

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-26 19:48

Tro det eller ej men jag har faktist lyckats köra Halo på min ibook 800 g3 384mbRam

Jag har spelat första & andra banan utan några somhellst problem.

1
Bevaka tråden