Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dålig service av apple!!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Den powerbook G4 550 som jag lånar från skolan är det fel på, så skolans datatekniker fick skicka in den till apple detta gjordes två veckor innan jul, idag ringde han till apple där dom sade att dom inte ens hade kollat på datorn... Nu får fan apple skärpa sig

För tillfället så får jag sitta på en PC... och ni förstår säkert hur kul det är...

Ska det ta sådan himla tid att "kolla" på datorn...?

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
--
Daniel

Citat:

Skrevs ursprungligen av macgunde
Ska det ta sådan himla tid att "kolla" på datorn...?

Daniel

Om det är till nån ursäkt vet jag ej! Men om maskinen blev skickad före Jul för service så tar postgången givetvis längre pga. jul och nyårs helgen. Om du inte visste det så skickas Powerbook modellerna oftast alltid till Holland där Apple sköter garantiservice på sina "böcker".

Dessutom gissar jag att många service jobbare har tagit ut semester och sånt just under julen... så de riktiga arbetsdagarna har ju egentligen bara börjat för lite över en vecka sedan.

Normalt brukar det ta 2 veckor att få en PB fixad! Alla fall dom gångerna jag har skickat mina från jobbet!

Varför överhuvudtaget skicka den? Ta den till närmaste Service Provider som kan laga den direkt. Skicka datorer till Apple gör man bara i extremt sista stund.

Den skickdes till Adept först, men de klarade visst inte av att fixa den så den skickades vidare... Visst att det är julhelg... men ändå

1
Bevaka tråden