Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lediga lokaler

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon på 99mac som har insyn i lokalbranschen eller som kanske har lediga utrymmen i deras fastighet?

Sökes: ca 80-100m2 någonstans innanför tullarna för en 99mac föreningslokal.

Behöver inte vara renoverad - det tror jag vi fixar själva.

Gärna en kombinerad "butik"slokal med undervåning/källare.

Prisnivå: 600-800kr/m2

WOW!

Stockholms Mark och Lokaliseringsbolag. Tryckte förr en månatlig broschyr med lediga lokaler, finns numera på webben: http://stockholm.se/templates/template_121.asp_Q_mainframe_E_template_117.asp_Q_number_E_14176_A_category_E_10960

Jag har tittat på objektvision redan - ni kan väl hålla ögon och öron öppna?

Ledig lokal funnen. Hmm. Vad gör man nudå?

  • Medlem
  • 2004-02-12 14:25

Du gillar att göra oss tokiga av nyfikenhet Martin........erkänn erkänn

  • Oregistrerad
  • 2004-02-12 23:11

Martin...hittade du en 80-100 kvm lokal för 800-1000 kr kvm/år inanför tull så vill jag gärna veta
vem du hyr den av.

/e

Jag hittade en lokal som är supernajs och kostar mindre än 1000kr per kvm/år och ligger väldigt centralt. Tyvärr är den uppemot 200m2 men den går att dela ganska enkelt med andra verksamheter (kanske mitt eget företag). Jag funderar!

  • Oregistrerad
  • 2004-02-27 20:10
Ursprungligen av Björnström:

Jag hittade en lokal som är supernajs och kostar mindre än 1000kr per kvm/år och ligger väldigt centralt. Tyvärr är den uppemot 200m2 men den går att dela ganska enkelt med andra verksamheter (kanske mitt eget företag). Jag funderar!

Jag funderar lite på en lokal i Sthlm. Men jag behöver bara plats för ett skrivbord

Den största frågan är väl: vad gör 99mac med en egen lokal? Finns det några intäkter? Skulle det innebära att vi fick bättre fungerande redaktion och testlabb?

Man startar ett MacCafé och har ShufflePuck-turneringar!

1
Bevaka tråden