Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags för Mac-pub i kongl. hufvudstaden?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-01-10 00:35

Är det inte dags för en öl- och matkväll snart? Vi bestämmer ett datum och ses på någon trevlig krog helt enkelt. Vad sägs?

Jepp.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-01-10 14:28

Ja.

  • Medlem
  • 2004-01-10 15:02

Okidoki, vad sägs om The Spitfire på Birger Jarlsgatan, strax söder om Humlegården? Eller Zum Franziskaner på Skeppsbron, Gondolens bar vid Slussen eller Eken? Eller den där krogen vid Järntorget i Gamla stan, vad den nu heter? Sedan är det bara att komma överens om en tid.

  • Oregistrerad
  • 2004-02-27 20:15
Ursprungligen av w00t:

Okidoki, vad sägs om The Spitfire på Birger Jarlsgatan, strax söder om Humlegården? Eller Zum Franziskaner på Skeppsbron, Gondolens bar vid Slussen eller Eken? Eller den där krogen vid Järntorget i Gamla stan, vad den nu heter? Sedan är det bara att komma överens om en tid.

Du verkar vara en rik jävel. För o käka på dom ställena kostar ju en förmögenhet. Eller det kanske är så att jag missat något - Alla Macfreak jobber väl på feta reklambyråer och leker gott på ICA o andra stora reklamköpares pengar

Själv är jag Arbetslös och spyr ur mig fördommar.

Men öl är gott, så det dricker jag gärna och ofta. ..

  • Medlem
  • 2004-01-12 20:54

Ingen annan?

Jag är med om datumet passar! Det var ett bra tag sedan den förra.

T-son

Jag är också på, när?

  • Medlem
  • 2004-01-13 22:32

Vad sägs om nu på torsdag den 15 januari på Zum Franziskaner?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-23 01:49

Blev det något eller?

Vänligen, Ylan

  • Medlem
  • 2004-01-23 10:05

Nej, det var tydligen ingen som orkade.

Törs man hänga på fast man inte varit Macnörd mer än fem år och ej är särskilt tekniskt orienterad?

Hoppsan trodde tråden var aktiv, sorry..

Lizardman, du är mer än välkommen. Ju mindre nörd desto bättre, här dricker vi öl och försöker vara sociala för en gångs skull

Jag är för övrigt mycket på för en till macpub. De är alltid trevliga!

  • Oregistrerad
  • 2004-02-08 23:35

jag är oxå rookie här men det låter kul! sign me up!

1
Bevaka tråden