Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

5300 mot 5

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har ungefär 5300 medlemmar och fem personer som jobbar aktivt med att driva siten. Jag ber om förståelse för att vi omöjligen hinner med att både utveckla en ny version ifrån grunden, moderera 62 forum och 1000 inlägg om dagen, skriva nyheter och svara på alla inkommande mail & frågor.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-05 21:48

Förstår er så väl, och är tacksam för allt ni hinner med

Jag är mer än tacksom för att 99mac är vad det är. Jag vet också hur mycket som krävs för att få allting till att fungera, tyvärr så är lite små gnäll i hörnen svårt att undvika (bla jag är skyldig i det), men jag tror (hoppas!) att alla vill göra sitt för att göra siten bättre, i mer eller mindre utsträckning.
Tyvärr verkar det som om (på en annan tråd i detta forum) att alla inte förstår vart gränsen går, vilket onekligen minst sagt är tråkigt...

Hursomhelst ska det bli kul att se vad det gömmer sig i den nya versionen (och inte minst på expot imorn!).

...annars så sumerade pär väl upp det ganska bra.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-05 22:38

Mycket starkt jobbat om ni är så få, (trodde ni va mer )!
Keep it up!

Samma här, jag vet inte riktigt var skon klämmer, är det någon som har gnällt? Själv kan jag inte så mycket om datorer, men lär mig mer för varje gång jag kollar in siten, och inser att här kan man lära sig hur mkt som helst om man bara hänger med...
Uppskattar särskilt att de som kan mycket singlar guldkorn och verkligen försöker hjälpa om man fastnat; det märks i inläggen.
En sak som jag inte fattar ännu är att det står på hemsidan att jag inte varit inloggad sedan 23 augusti. Jag har klickat där men det händer inget.

1
Bevaka tråden