Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LimeWire

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-01-04 16:37

Jag laddade idag ned "LimeWire" senaste versionen för X:an och förfor precis på samma sätt som när jag laddat ned tidigare versioner. Programmet vill dock inte starta. Texten (programindikatorn) "LimeWire" blinkar till någon sekund bredvid äpplet i övre vänstra hörnet för att sedan försvinna lika snabbt och programmet vägrar att starta. Vadan detta? Det har fungerat tidigare. "Acquisition" och "Poisoned" fungerar ju bra men jag vill gärna ha möjligheten att kunna ställa frågor via chat till den jag laddar hem från, och detta kan jag endast göra, åtminstone utan att krångla med en massa IP-nummer, i "LimeWire". Någon som vet råd?:confused:

  • Oregistrerad
  • 2004-01-04 19:05

LimeWire kommer med en avinstallerare som du bör köra innan du installerar ngn ny version, kör den så funkar det säkert sedan...

Mvh Teeway

  • Medlem
  • Danderyd
  • 2004-01-04 19:25

Hej Teeway!

Problemet är bara att jag inte ens får upp LimeWire efter installation. Jag slängde dock manuellt allt vad LimeWire hette som jag hade på hårddisken precis innan installation.

Hälsningar Glunten

1
Bevaka tråden