Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad ska jag använda för skrivare med Airport?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är på jakt efter en billig (kring 1000) och helst snygg, liten bläckstråleskrivare som fungerar ihop med min Airport Extreme basstation. Jag har kollat i Apples komaptibilitetslista men vet inte vilken man ska välja, och ser jag en skrivare någon annanstans, som jag gillar, finns den inte med i listan. Litet format och schysst utseende är prioriterat. Någon som har några tps?

  • Oregistrerad
  • 2003-12-26 02:56

jag kan inte tipsa dig om en billig snygg skrivare till din airport men däremot en bra, snygg och ganska dyr skrivare. Canon i950, 3795 kr på datorbutiken.
Jag köpte min för 3500 kr så det borde gå att hitta billigare än på datorbutiken.

Det är en otroligt bra och mycket shysst fotoskrtivare.

  • Oregistrerad
  • 2003-12-26 22:14

en annan skrivare som är mycket billigare och även den är en cannon är cannon i350. den kostar 879 på datorbutiken.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-26 22:28

Att skrivaren inte finns med på Apples lista betyder inte att den inte funkar till mac. Min erfarenhet är att nästan alla skrivare funkar bra med macen. Antar att du skall ha en USB-skrivare inkopplad till basstationen och då är det väl ännu troligare att den funkar med macen.

Citat:

Skrevs ursprungligen av klas
Att skrivaren inte finns med på Apples lista betyder inte att den inte funkar till mac. Min erfarenhet är att nästan alla skrivare funkar bra med macen. Antar att du skall ha en USB-skrivare inkopplad till basstationen och då är det väl ännu troligare att den funkar med macen.

Ja, tanken är att den ska kopplas till Airportbasen.

Citat:

Skrevs ursprungligen av slarti
en annan skrivare som är mycket billigare och även den är en cannon är cannon i350. den kostar 879 på datorbutiken.

Tack för tipset! i350 finns dock inte med i listan över Airportkompatibla skrivare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-01-03 15:26

vart hittar man den listan,,

Citat:

Skrevs ursprungligen av Fredric
vart hittar man den listan,,

http://www.apple.com/airport/printcompatibility.html

1
Bevaka tråden