Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis krigsspel.. America´s Army 2

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-27 18:18

America´s Army är ett gratis krigspel som ges ut av som det låter USA´s arme,, kan laddas ner här..

eller här

ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers4/games/americasarmy/armyops200-mac.dmg.bz2

det kanske är lite osmakligt att armen ger ut gratis krigsspel,, men va fan..

  • Medlem
  • Piteå
  • 2003-11-27 21:04

Tycker det sög så jekla hårt, de var för verkligt
Allt gick så jekla sakta så man blev less innan man kommit 10m.

Men så är ju Gadden en liten gnällspik också... Livet är inte som Quake 3...

Registrera er hos FilePlanet. Det är gratis och jag håller som bäst på att tanka hem med 50 KB/s -- via ADSL.

/Brake6

Citat:

Skrevs ursprungligen av William WM
Men så är ju Gadden en liten gnällspik också... Livet är inte som Quake 3...

LOL!

Ciryon

Haha... Men visst, t.ex. största skillnaden mellan Americas Army jämt emot andra spel är att visst, spel idag strävar efter realism -- men prioriterar ändå alltid spelkänsla framför absolut realism. Americas Army är precis tvärt om... Fast dock, jag har ej spelat det så mycket så jag vet inte så mycket om det.

Finns många andra spel som försöker vara helt realistiska också. Synd bara att liret är propaganda, annars skulle jag lira det.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Niklas Hjelm Smith
Haha... Men visst, t.ex. största skillnaden mellan Americas Army jämt emot andra spel är att visst, spel idag strävar efter realism -- men prioriterar ändå alltid spelkänsla framför absolut realism. Americas Army är precis tvärt om... Fast dock, jag har ej spelat det så mycket så jag vet inte så mycket om det.

Skulle Americas Army konsekvent sätta realism framför "kul" så borde ju ens gubbe dö om man dog i spelet. For real. Sanningen är bergis den att riktigt realistiska krigsspel nog inte är så kul.

Själv tycker jag att det känns bättre att spela andra världskrigsspel än moderna realistiska krigsspel. Men, jag dömer ingen eftersom det i allra högsta grad är en smaksak.

Senast redigerat 2003-11-29 18:14

Jag hade en period då jag tillbringade många timmar om dagen med att ligga på lur bakom ett buskage eller en sten. Det märkliga är att jag fann det mycket spännande. Förmodligen för att realismen rättfärdigar campande

  • Oregistrerad
  • 2003-12-18 09:09

laddade ner spelet America's Army och tänkte som så, att detta
måste ju min G5 2x2 klara av hur lätt som helst. men..så är inte
fallet. grafiken får tvärspel och visar himlen i allsköns olika färger
plus att den har väldiga problem med att rita upp grafiken som ligger
på distans, alltså inte gubbar å sånt i direkt närhet. lustigt är att det
funkar hur bra som helst på min dubbla 1Ghz G4. system 10.2.8
på bägge burkarna. vad är det som fattas min G5?

Det är inte optimerat för 64-bitars cpu.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2003-12-18 09:32
Citat:

vad är det som fattas min G5?

Kanske OS 10,3. Jag har likadan maskin, G5 2x2 och det funkar hur bra som hellst men jag kör OS 10.3.

  • Oregistrerad
  • 2003-12-18 13:04

skumt..vet inte om jag vågar köra 10,3 än..funkar så bra på 10.2.8..förutom spelet..men det funkar bra på 10.2.8 på min G4..vet inte riktigt hur jag ska gå vidare. slänga spelet i sjön antagligen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-18 13:12

Köp ny katt

  • Oregistrerad
  • 2003-12-18 13:39

funkar inte alls..allergisk

1
Bevaka tråden