Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Warcraft III uppdaterat

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Warcraft III har uppdaterats till 1.13 via battle.net.
Än en gång har folket på Blizzard legat i och gjort en del balanserings ändrigar i spelet.
Hela listan finns här:

http://www.blizzard.com/support/?id=mwr0769p

Ser med lite oro på ändrig för guld samlande... får se vad det innebär.

Kommer på mig själv med att inte ha spelat WC3 sen i somras!

Måste ske en ändring!

Skäms på dig!

Warcraft III under OS X 10.3 har gjort att jag kan höja grafikinställningarna och få ett vackrare spelupplevelse.

Måste testa detta ikväll.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-12-17 12:36

Spelade lite på DH, annars inget på länge..

Synd att jag redan har allt på max

Det gör dig inte till en bättre spelare...

När ska vi 99macare mötas i WCIII då???

Jag lärde mig lite av att studera filmerna från DH-finalen.

Nu vet jag hur man är effektiv i början, skyddar arbetarna, om hjälten dör: Command+Q osv...

*asg*
Var hittar jag filmerna för DH-finalerna. Det är alltid bra att lära sig av de som är bättre. Det hinner man lisom inte med på battle.net...

Men låt oss mötas i några vänskapsmatcher.

T.ex. Hur är man bra som orch i början? De är långsamma i starten... men jag vill inte möta en orch-klan som fått jobba ostört i 5 minuter. Huvva!

DreamHack finalen i Warcraft 3

Filmerna kanske måste spelas med version 1.12, jag vet inte. Dåligt av Bizzard att filmer inte är bakåtkompatibla...

Det är det verkligen! Samt att man inte kan konvertera dem till ett format som går att spela i något annat än Warcraft.

Quicktime-plug

*asg*

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-27 18:51
Citat:

Skrevs ursprungligen av sniper
DreamHack finalen i Warcraft 3

Filmerna kanske måste spelas med version 1.12, jag vet inte. Dåligt av Bizzard att filmer inte är bakåtkompatibla...

Krävde tydligen expansion.
Var kan man hitta lite demos så man kan lära sig lira bra ?

Introfilmen där fågeln flyger och snackar med kungen har fortfarande mycket dålig synkronisering på ljudet och filmen då munrörelserna på figurerna inte passar så bra in på vad som sägs.

Detta tycker jag är ganska synd och detta problem verkar endast finnas med Mac OS-versionen.

Kan någon med lite snabbare Mac än jag har (dubbel G4, G5) säga om ni har samma fel?

Jag misstänker det då det mest verkar vara slarv i Mac-versionen.

Men klan då eller möte för att se vem som är bäst på 99mac på WCIII? När???

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-28 19:04

Mattias, du verkar helsåld på wc3
Kul!

Jag har precis börjat spela lite igen. Lirar på battle.net, heter diggehs där... spelade en månad förra sommarn. Med andra ord, jag är inte särskilt bra.

Men det vore toppenkul med en 99mac-kväll
älskar 4on4 eller 3on3

Ett bra ställe där man kan ladda ner många bra replays är http://www.replayers.com kolla upp spelare som 4K.Grubby eller SK.SurViVor... dom är riktigt duktiga och man kan lära sej en hel del bara genom att kolla andra demos...
en FFA med bara mac spelare?? ge mej Game Name så är jag med...

1
Bevaka tråden