Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatera T610

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-12-08 12:24

Någon som har tips på var i Stockholm man enklast gratis uppdaterar firmware på sin T610?

Har hört att man måste lämna in telefonen och att det tar flera dagar innan man får tillbaks den, men att vissa serviceställen fular sig och erbjuder sig att uppdatera firmwaren på en halvtimme mot en mindre avgift...

Jag vill ha snabb uppdatering gratis. Det är trots allt inte rocket science det handlar om, min gamla siemens s45:a kunde man uppdatera själv via ett litet pc-program som man laddade hem från siemens.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-16 22:12

Vad får man med en uppgradering? Jag har fick min i juni.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-12-17 08:04
Citat:

Skrevs ursprungligen av Oloff
Vad får man med en uppgradering? Jag har fick min i juni.

Service åström vid Kungsbrostrand är bra, dock så hjälper det att säga att du tex har dålig mottagning,ljud eller dylikt för att undvika kostnad. De brukar göra det inom 1 timme.

Hur ser jag vilkel version jag har på telefonen så jag vet om jag ska uppdatera...

  • Oregistrerad
  • 2003-12-17 09:36
Citat:

Skrevs ursprungligen av Oloff
Vad får man med en uppgradering? Jag har fick min i juni.

Man får snabbare användargränssnitt, bättre fungerande och snabbare Java m.m.

R3C002 lär vara senaste firmware-versionen.

Man kan kolla sin firmwareversion genom att gå in i service-menyn, och det gör man så här (hittade på Esato):
Press: [joystick right] [star] [joystick left] [joystick left] [star] [joystick left] [star]

Citat:

Skrevs ursprungligen av ceder
Man får snabbare användargränssnitt, bättre fungerande och snabbare Java m.m.

R3C002 lär vara senaste firmware-versionen.

Man kan kolla sin firmwareversion genom att gå in i service-menyn, och det gör man så här (hittade på Esato):
Press: [joystick right] [star] [joystick left] [joystick left] [star] [joystick left] [star]

Intressant! Jag har R1A081, om nån undrar

När man uppdaterar firmware i en mobil, försvinner något eller är allting man lagt in (telefonnummer, bilder, osv) kvar?

  • Oregistrerad
  • 2003-12-17 11:30

Någon som har tips på folk som gör det här över disk utan att skicka iväg i Göteborg?

Telefonen går att uppdatera utan att informationen försvinner. Fick nyss min telefon uppdaterad (SE T610)

1
Bevaka tråden