Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Osx thema till SonyEricsson P 900

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

He he.
Ladda ner Osx thema till din P900 / P800.
Som en ny telefon.

http://aquaxp.com/forums/index.php?showtopic=2958&st=0&#entry29073

Mycket nöje.

/Magnus

Man behöver dock skaffa ett konto för att få tillgång till forumet, som dock är gratis...

  • Oregistrerad
  • 2003-12-15 17:44

äre ett tema.. äre inte ett tracker skin.. eller?

  • Oregistrerad
  • 2003-12-15 18:09

jo... men ja trodde att du hade testat aftersom att du sa att telefonen blev som ny...

Nej jag har inte testat. Äger ingen P900.
Blir dock ganska sugen att köpa en.
Har alltid tyckt GUIet på P800 / P900 var gräsligt och en anledning att inte köpa luren.

Ja det är ett tracker skin om du hade läst på sidan hade du ganska lätt kunnat klura ut det.

Trodde bara att det fanns fler som liksom jag uppskattade att folk lägger ner tid på att formge "skins" till våra mobiltelefoner så att dom slipper vara så jävla fula.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-04 10:22

jo men d skulle ju vara schysstare med ett fräscht OSX tema istället för ett skin som man behöver ett program till..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-01-07 11:25

Jag har ett OSX-tema i telefonen, men jag minns inte riktigt vart jag hittade det. Inte ett skin. Det är helt okay.

  • Medlem
  • 2004-12-29 00:28

osx tema till p910

Ursprungligen av daft:

Jag har ett OSX-tema i telefonen, men jag minns inte riktigt vart jag hittade det. Inte ett skin. Det är helt okay.

har testat ett skin med tracker men det är lite omständigt med ett separat program. Det vore trevligare med ett riktigt osx tema. Är det möjligt att få det du använder?

mvh Johan

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-01 18:58

Jo, om jag hade haft kvar det, vilket jag tyvärr inte har. =/

1
Bevaka tråden