Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Medal of honor-strandbanan

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Sitter och lirar spelet Medal of Honor och har kommit till strandbanan, Omaha Beach. Jag dör dock hela tiden o har försökt alla knep som jag lyckats hitta på internet. Jag vill inte fuska och undrar därför om någon vänlig själ skulle kunna skicka över en save-fil där man precis klarat alla strandpartier o där övriga banan finns kvar?

ICQ: 75351900
MSN: c@fasth.net
chrillekrusk@hotmail.com

Mvh Christian

  • Medlem
  • 2003-12-15 12:02

Dety är väl inget kul om du inte får göra det själv?:)

Spring fram till de spanska ryttarna (stridsvagnshindren) och sitt på huk bakom dem? Tyskarna skjuter i omgångar över olika delar av stranden så de kommer att skjuta ett tag på "din" ryttare och sen byta, men du är untouchable bakom den. När de slutar så spring till nästa osv och håll utkik efter läkare på vägen då de ger health. Väl framme vid vallen där du ska träffa din officer så är det bara att ligga ner så kan de inte skjuta. Banan handlar mer om taktik än om fart, även om man lätt rycks med och börjar rusa!

Har ett ruggans bra trick som funkar klockrent på ps2, har inte kollat på macen än (spelar bara online på den), nämligen att titta ner i backen. Då blir man åxå untouchable. M a o kolla ner i backen å spring igenom hela m o h :D.

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2003-12-15 12:58

Stoppa undan puffran så springer du snabbare.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-15 15:17

Och glöm inte att du kan "tanka" liv hos sjukvårdaren på stranden!

  • Oregistrerad
  • 2003-12-15 21:58

Sen så får du springa lite sick-sack vid minfältet Så är du framme...(nästan)

  • Medlem
  • London
  • 2003-12-16 01:58

Jag var också nära att ge upp innan jag kom på att dom sköt i omgångar...

  • Medlem
  • 2003-12-16 05:51

Tjenare...

Här hittar du en walkthrough för Omaha Beach, resten finns där oxå om det skulle behövas
http://guides.ign.com/guides/15983/page_6.html

PJ

Själva strandbiten är lätt jämfört med det som kommer precis efteråt...

Sjukvådare och sick-sack löpning är tricket. Lyssna också på att de skjuter i omgångar.

Lycka till!

Segern sötma smakar så mycket bättre utan fusk.

1
Bevaka tråden