Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iBook idag(!) (om 7 dagar)

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-09 12:05

Jippie idag sker det, mitt liv kommer att bli lite ljusare de närmsta åren. Idag ska jag bli lycklig ägare till en iBook 933 om sju dagar...
Okej lite konstigt den senaste meningen men idag skall det beställas en 933 och om 7 dagar kommer ett paket dämpa ner på Baloos livs (som för övrigt säljer Jolt för 5.95st)!!!

Grattis till iBooken och Jolten! Fler borde köpa Macar som bot mot "vinterdepressionen". Dyr men omedelbar verkan.

Haha....har precis varit på Baloos jag med och hämtat ett par DVD's som jag beställt Har du snackat med Baloo själv ( ja han heter så (!) ) ? trevlig prick !

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-10 09:05

Jo han är en hyfenskuf... Sex dagar kvar (!)

Senast redigerat 2003-12-10 09:50
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-11 10:36

Jag är också Balooare. Hämtade min PB där bl. a.

Hehe....vi får snart starta en Majorna subkultur kopplad till Göteborgsfalangen av 99mac..

Vad säger ni - vi kan ju ha ett skjul på julmarknaden på Chapmans torg nästa år där vi säljer gamla mac prylar ?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-11 13:25
Citat:

Skrevs ursprungligen av lilledanne
Vad säger ni - vi kan ju ha ett skjul på julmarknaden på Chapmans torg nästa år där vi säljer gamla mac prylar ?

Det skulle vara behövligt. Jag har lägenheten full.

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2003-12-11 17:40

Beställde mig en ibook 933 idag, får dne dock inte fören januari typ..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-12 08:21

Varför inte? Macoteket har den omgående för leverans...

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2003-12-12 08:26

Jag beställde direkt på applestore. Och la till större hårddisk, mer minne och blåtand.

Sedan betalar jag postgiro. så då måste dom få in pengarna innan dom sätter igång eller hur det är. Måste kolla upp det för jag förstod inte riktigt de.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-12 08:57

Okej, hoppas på att få min idag eller på måndag Jag är så glad!!! Ska åka till egypten på nyår så den kommer väl tillpass där också... Men hur är det tål ibooken att flyga eller blir den jetlaggad=?

  • Oregistrerad
  • 2003-12-12 10:55

Är det inte lite väl dyrt att lägga till minne från applestore? Deras priser är ju inte dom lägsta på marknaden.......men det kanske inte gäller minnen till bärbart?

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2003-12-12 15:33

Jo dom är dyra där. Unge fär 600 kronor. Men jag har 10% och sedan är det frakt så det blir väl 450kronor man tjänar på det. Sedan får man ett 128minne över som man ska göra vad med?

Så jag orkade inte fummla med det.

Kul - berätta gärna hur många dagar försenad leveransen blev - har någon överhuvud taget fått en förbeställd dator i rätt tid ?

Jag beställde min ibook 800 g4 den 3:e. Nu använder jag den...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-12 23:28

Jo men när det står att macoteket har fått in den nog ej försenad ;D

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-12-13 18:25

Kollade precis och den är hos farbror baloo nu

1
Bevaka tråden