Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson Z200

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet när den här telefonen kommer ut på marknaden?

  • Oregistrerad
  • 2003-12-09 01:43

Den ska finnas på marknaden i och med förra veckan. Men hur är det med kompatibilitet med Mac och då främst OSX? Blir inte riktigt klok på specarna. Finns det eller finns det inte USB-kabel som tillbehör? Funkar iSync?

  • Oregistrerad
  • 2003-12-09 02:00

Datakabel till Z200, USB. Men den verkar inte finnas på Sonyericssons egen sida.

Alltså finns den en kabel DCU-11 som är kompatibel, dessutom efter lite vidare undersökning ska den vara kompatibel med OS9. Men frågan kvarstår, OSX och iSync?

Får inte till länken men kabeln finns på sidan. DCU-11, finns i ett par olika varianter, original eller pirat.

Senast redigerat 2003-12-09 02:14
  • Medlem
  • Nyköping
  • 2003-12-09 08:25

Enligt mina uppgifter kommer den preliminärt vecka 2.

När det gäller Mac-kompabilitet tror jag att det är värre. Z200 är ju lite av en fashiontelefon som inte är särskilt högt specad. Den saknar ju MMS, Blåtand, IR mm.

Jag klämde lite på ett exemplar förra veckan och tycker att den är mycket tilltalande i övrigt. Lite "tjejig" kanske...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Hasse A
Enligt mina uppgifter kommer den preliminärt vecka 2.

När det gäller Mac-kompabilitet tror jag att det är värre. Z200 är ju lite av en fashiontelefon som inte är särskilt högt specad. Den saknar ju MMS, Blåtand, IR mm.

Jag klämde lite på ett exemplar förra veckan och tycker att den är mycket tilltalande i övrigt. Lite "tjejig" kanske...

Då är den ju perfekt för dig

Hur fasen kan SE göra en telefon som saknar MMS? Hur fan kan de göra en telefon som saknar IR _OCH BlueTooth? Dumt, den telefonen går bort direkt...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Page Not Found/ Per
Den ska finnas på marknaden i och med förra veckan. Men hur är det med kompatibilitet med Mac och då främst OSX? Blir inte riktigt klok på specarna. Finns det eller finns det inte USB-kabel som tillbehör? Funkar iSync?

Kabel och programvara har jag att sälja. Se annons "säljes" tidigare i veckan.

  • Oregistrerad
  • 2003-12-09 11:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av Hasse A
... Z200 är ju lite av en fashiontelefon som inte är särskilt högt specad. Den saknar ju MMS, Blåtand, IR mm...

Fast IR har den ju. Hade den varit specad som Z600 fast utan kamera had jag nog köpt en direkt.

  • Medlem
  • 2003-12-09 12:02
Citat:

Hur fasen kan SE göra en telefon som saknar MMS? Hur fan kan de göra en telefon som saknar IR _OCH BlueTooth?

Skulle alla telefoner innehålla all teknik skulle ju ingen köpa de dyra modellerna. Självklart måste ett högre pris innebära mer funktioner. Att tro något annat är bara dumt.

  • Oregistrerad
  • 2003-12-09 12:04
Citat:

Skrevs ursprungligen av adress@mac
Kabel och programvara har jag att sälja. Se annons "säljes" tidigare i veckan.

Kan du styrka att den fungerar tillsammans med Z200, alltså DCU-11? Och hur är det med kompatibiliteten med Mac? iSync, annan programvara eller funkar det inte alls?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Christoffer Larsson
Hur fasen kan SE göra en telefon som saknar MMS? Hur fan kan de göra en telefon som saknar IR _OCH BlueTooth? Dumt, den telefonen går bort direkt...

Ja, varför.... Kanske för att det finns massor med människor som inte behöver IR eller Bluetooth i telefonen!!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2003-12-13 12:04

Jag var tittade, och kände, på Z200 igår. Verkligen läcker, vad gäller designen så är det den telefon jag gillat mest hittills.

1
Bevaka tråden