Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Grunge från Dreamhack ... :-)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jobbarpolaren var nere på Dreamhack med sonen...
Oredigerad version, rätt ut ur kameran. Jag har extremkomprimerat den från miniDV i all hast, 60 MB, 33 min...
Fan va´ kul dom har... snorvalparna...:D
[URL="http:/xxx/drh.html"]Småtrevligt[/URL

Edit: En tanke slog mig: Det kan bli copyrightproblem med musiken som spelas, så jag tog bort filmen.

Senast redigerat 2003-12-03 13:19
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-12-03 06:42
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jan-Åke N
Fan va´ kul dom har... snorvalparna...

Vad kallade du mig sa du?

  • Medlem
  • Piteå
  • 2003-12-03 06:44
Citat:

Skrevs ursprungligen av Buckner
Vad kallade du mig sa du?

När man kommer över 50-strecket så är alla under 49 snorvalpar

Vem orkar kolla på hela den där filmen?

Rolig film!

Citat:

Edit: En tanke slog mig: Det kan bli copyrightproblem med musiken som spelas, så jag tog bort filmen.

Risken att någon skulle bry sig är ca 1 på 1000000000000000000000000.
Om nu någon skulle bry sig så kommer dom bara säga åt dig att ta bort musiken ifrån filmen. Är nyfiken på filmen, upp med den.:)

Citat:

Skrevs ursprungligen av Mats Börjesson
Risken att någon skulle bry sig är ca 1 på 1000000000000000000000000.
Om nu någon skulle bry sig så kommer dom bara säga åt dig att ta bort musiken ifrån filmen. Är nyfiken på filmen, upp med den.:)

Sorry, beslutet är definitivt. Eftersom jag är medielärare, så FÅR jag inte resonera i termer som "vem bryr sig". Det är nämligen inte riktigt lagligt att göra som jag gjorde i lite överentusiasm...
Jag har snackat med killen som filmat, och han kommer att ta bort ljudet, redigera och lägga på friköpt ljud så småningom. Men det kommer nog att dröja en tid, för det är mycket annat just nu...

1
Bevaka tråden